collapse

Reklama


Autor Wątek: eWUŚ [1]  (Przeczytany 141622 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9397
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #90 dnia: Listopada 20, 2012, 20:43:22 pm »
Próbuje dodać operatora (oczywiście jestem dodany jako admin) i takie cuś mi wyskakuję >:(

Ktoś miał cus podobne :(


A wniosek o konto administratora przyjęty? ;)

Czy to wszystko co piszecie również będzie się tyczyć pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej?

No bo jeśli tak, to muszę kupić laptopa i iPlusa, nauczyć pielęgniarki obsługi PPS-a i przy okazji wydłużyć dobę razem z harmonogramem bo niby jak będę zbierać ankiety profilaktyki gruźliczej czy odbywać wizyty patronażowe w terenie?

Potwierdzenie statusu prawa pacjenta do świadczeń dotyczy każdego.
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2012, 20:45:45 pm wysłana przez Paweł »

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #91 dnia: Listopada 20, 2012, 20:45:07 pm »
Próbuje dodać operatora (oczywiście jestem dodany jako admin) i takie cuś mi wyskakuję >:(

Ktoś miał cus podobne :(


A wniosek o konto administratora przyjęty? ;)

Ma się rozumieć nie zawracał bym gitary przecież  ;)  Napisze chyba maila do supportu Ewuni znalazłem już namiary ale jakby coś ktoś to pisać...
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2012, 20:46:44 pm wysłana przez maciek777 »
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9397
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #92 dnia: Listopada 20, 2012, 20:46:15 pm »
Nie wierzę :) Daj screena :D

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #93 dnia: Listopada 20, 2012, 20:53:55 pm »


;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2012, 20:57:33 pm wysłana przez maciek777 »
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9397
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #94 dnia: Listopada 20, 2012, 21:09:39 pm »
Dziwne. Z ciekawości u siebie spróbowałem dodać operatora i przeszło bez problemu.
Widocznie nie jesteś godzien.

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #95 dnia: Listopada 20, 2012, 21:09:58 pm »
Dziwne. Z ciekawości u siebie spróbowałem dodać operatora i przeszło bez problemu.
Widocznie nie jesteś godzien.
:P mniemam że to Szoi w moim księstewku nawala  ;)
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline neelix

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Pomógł? 39
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #96 dnia: Listopada 20, 2012, 22:32:24 pm »
A ja sobie Ewusie zepsułem: próbowałem sprawdzić ubezpieczenie z poziomu programu będąc zalogowany na stronie i po tym SOMED mi wywala błąd: SessionExceptionMsg.
A przez stronę mogę się dalej zalogować, ciekawe ile ten ban potrwa.

Eeee... Działa po restarcie programu, a już myślałem że to nie problem Kamsoftu.
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2012, 23:10:53 pm wysłana przez neelix »

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #97 dnia: Listopada 20, 2012, 22:48:09 pm »
A ja sobie Ewusie zepsułem: próbowałem sprawdzić ubezpieczenie z poziomu programu będąc zalogowany na stronie i po tym SOMED mi wywala błąd: SessionExceptionMsg.
A przez stronę mogę się dalej zalogować, ciekawe ile ten ban potrwa.

Do końca świata... czyli 21-12-2012  ;D
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline eiliat

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Pomógł? 1
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #98 dnia: Listopada 20, 2012, 23:20:47 pm »
Do końca świata... czyli 21-12-2012  ;D
Czasami jak myślę o NFZ to czekam na ten dzień.

A odbiegając od tematu eWUSia i czepiając się Twojej stopki Macieju, jak oceniasz regionalny zielony wytwór?
http://2.bp.blogspot.com/_DGQPVGvocEQ/TN6hUZFpiGI/AAAAAAAAB1E/kluMceimD9Q/s1600/IMG_7008.JPG
Mi osobiście smakował dopóki znajomy kazał mi oczy zamknąć, później już tylko na myśli miałem płyn do mycia naczyń :)

Offline Przemyslaw

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1314
  • Pomógł? 33
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #99 dnia: Listopada 20, 2012, 23:31:04 pm »
http://forumpps.pl/index.php?topic=5895.0 tutaj o piwie bo widzę, że poruszane w wielu tematach jest o tym 8)

Offline PanDB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 594
  • Pomógł? 7
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #100 dnia: Listopada 21, 2012, 10:33:08 am »
No i od rana już sa problemy.
EWUŚ nie wyrabia , jak to bywa gdy na jedną "panienką "' przypada za dużo klientów w Agencji zwanej NFZ.
Serwer padł , teraz po 2-ch godzinach , przelogowuje , zawiesza sie i tak w kółko.
Ciekawe czy będzie możliwość sprawdzenia oddziału NFZ .!!!
 Bo sa pacjenci co nie maja pojęcia o tym . I jak tu wypisać receptę. Gdy metodą  sprawdzenia ubezpieczenia ma być Ewus.

Lepsze jest wrogiem dobrego . Było na SZOI , i OK .
Wielkie HALO z danymi osobowymi - raptem pesel z nazwiskiem , tak jakbyśmy go nie mieli , ja nawet znam kochanków pacjentek , a tu .... Nazwisko Imie , pesel i komentarz zielony lub czerwony .
Będą problemy . Czyli bez papierków sie nie obejdzie.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9397
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #101 dnia: Listopada 21, 2012, 10:47:49 am »
Przecież dopiero testują. Od nowego roku będzie śmigało jak ta lala :)

Offline PanDB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 594
  • Pomógł? 7
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #102 dnia: Listopada 21, 2012, 11:04:26 am »
Ciekawe czy oświadczenia , trzeba będzie przesyłać wraz z raportami ??
- gdy będzie konflikt Ewuś , a pacjent.!
Czy wystarczy wpisać kod autoryzacji jako poświadczenie sprawdzenia ubezpieczenia np : "KOD AUTORYZACJI L1612M01100008290"- ubezpieczony.
Na stronach "głównego" NFZ wyczytałem  :"
Cytuj
Kiedy należy potwierdzić prawo pacjenta do świadzeń? W dniu zapisu na wizytę, czy w dniu wizyty?
Prawo do świadczeń musi być weryfikowane w dniu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej. Rezerwacja wizyty nie jest świadczeniem opieki zdrowotnej.
A co z późniejsza weryfikacja jak np serwer , łącze padnie itp. ????

Dla ludzi "światłych" to oczywiste , ale np. dla panienki z NFZ, która weryfikuje , może być trudne do ogarniecia. 

I jeszcze jeden cytat
Cytuj
Czy weryfikacja musi odbywać się w obecności pacjenta?

Obecność pacjenta podczas weryfikacji nie jest wymagana. Świadczeniodawca prowadzący np. listę pacjentów zapisanych na dany dzień do poradni albo objętych w danym dniu leczeniem szpitalnym, może dokonać weryfikacji uprawnień bez ich obecności.

Chyba lepiej sprawdzić w dniu rejestracji , by pacjent wiedział co go może czekać . Ponownie w dniu wizyty/ przyjęcia
Że też takimi pierdołami trzeba sie zajmować.
 Codziennie mam kilka takich kwiatków. Mówię Wam będzie się działo .
« Ostatnia zmiana: Listopada 21, 2012, 11:11:00 am wysłana przez PanDB »

Offline grzmar

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł? 0
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #103 dnia: Listopada 21, 2012, 12:18:01 pm »
Czy to wszystko co piszecie również będzie się tyczyć pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej?

No bo jeśli tak, to muszę kupić laptopa i iPlusa, nauczyć pielęgniarki obsługi PPS-a i przy okazji wydłużyć dobę razem z harmonogramem bo niby jak będę zbierać ankiety profilaktyki gruźliczej czy odbywać wizyty patronażowe w terenie?

Dotyczy to wszystkich świadczeniodawców ale nie oznacza to konieczności sprawdzania prawa do świadczeń zdrowotnych w eWUŚ. Zgodnie z ustawą w przypadku niepotwierdzenia prawa świadczeniobiorcy poprzez okazanie karty ubezpieczenia zdrowotnego lub poprzez eWUŚ świadczeniobiorca może złożyć oświadczenie. Mówi o tym artykuł 50 ustępy 6 - 8 nowej ustawy. Nigdzie nie jest w tej ustawie napisane, że świadczeniodawca ma obowiązek elektronicznego potwierdzenia prawa do świadczeń zdrowotnych.
Co więcej, do artykułu 50 dodano nowe ustępy, między innymi ustęp 15, który jasno mówi, że fundusz nie ma prawa odmówić świadczeniodawcy sfinansowania świadczenia opieki zdrowotnej z powodu braku prawa do takich świadczeń o ile w dniu udzielania świadczenia potwierdzi (fundusz) poprzez eWUŚ takie prawo lub w dniu udzielania świadczenia świadczeniobiorca okaże dokument potwierdzający prawo do takich świadczeń lub w dniu udzielania świadczenia świadczeniobiorca złoży oświadczenie, o którym już pisałem.
Podsumowując w przypadku pracy w terenie najbezpieczniej jest pobierać od pacjentów oświadczenia o przysługującym im prawie do świadczeń opieki zdrowotnej.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9397
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ
« Odpowiedź #104 dnia: Listopada 21, 2012, 12:25:11 pm »
Podsumowując w przypadku pracy w terenie najbezpieczniej jest pobierać od pacjentów oświadczenia o przysługującym im prawie do świadczeń opieki zdrowotnej.

Nie tylko w przypadku pracy w terenie. Jak ktoś ma kontrakt na poziomie 3 tys. miesięcznie to nie będzie stawiał kompa i jeszcze interneta ciągnął. W poczekalni niech pacjent trzaśnie oświadczenie i z już wypełnionym wchodzi do gabinetu :) Oświadczenie do karty i załatwione.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 513
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9397 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3143 Wiadomości
09061303
3075 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2964 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]