collapse

Reklama


Autor Wątek: Błąd importu  (Przeczytany 1433 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline moniazaba

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 361
  • Pomógł? 5
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 17, 2025, 17:14:17 pm »
Bardzo czytelna grafika, dziękuję  :)
"Zgłaszany komunikat błędu dotyczy sytuacji, gdy w podglądzie kolejki miesięcznej nieprawidłowo są zsumowane poniższe wartości z powodu braku uwzględnienia terminów dodanych przez Państwa ręcznie, czyli tych które nie zostały wygenerowane przez wskazany dla danego pracownika harmonogram.
powyższe oznacza, iż pacjenci są wpisywani przez Kalendarz - Kolejki - oczekująca - dodaj wpis ? i tutaj nie jest wpisany Typ świadczeniobiorcy ?
Czy chodzi o coś zupełnie innego ?

Monika

Offline KamBo

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Pomógł? 2
  • MOW NFZ
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 18, 2025, 10:38:07 am »
"Zgłaszany komunikat błędu dotyczy sytuacji, gdy w podglądzie kolejki miesięcznej nieprawidłowo są zsumowane poniższe wartości z powodu braku uwzględnienia terminów dodanych przez Państwa ręcznie, czyli tych które nie zostały wygenerowane przez wskazany dla danego pracownika harmonogram.
powyższe oznacza, iż pacjenci są wpisywani przez Kalendarz - Kolejki - oczekująca - dodaj wpis ? i tutaj nie jest wpisany Typ świadczeniobiorcy ?
Czy chodzi o coś zupełnie innego ?

Podobno powinno dodawać się wpis do kolejki na etapie umawiania wizyty w kalendarzu (jak na załączonej grafice) i wtedy wpis kolejki na odpowiedniej liście w dziale Kalendarz->Kolejki posiada dowiązanie do umówienia (takie wpisy są poprawnie zliczane do raportu kolejki z listą miesięczną). A jak to u nas dziewczyny robiły, że pojawił się błąd, nie wiem, nie dociekałam skoro udało się to rozwiązać :)

Offline moniazaba

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 361
  • Pomógł? 5
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 19, 2025, 16:55:16 pm »
Dziękuję za pomoc :)
Monika

Offline Maja04

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 376
  • Pomógł? 7
Odp: Błąd importu
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 21, 2025, 12:55:32 pm »
też pracuje na mediporcie. Rany, ależ żeście mi pomogli pokazując zrzuty i opisy bo miałam taki sam problem.
Zachodziłam w głowę o co chodzi- widziałam, że nie zostały wykreślone osoby z terminarza mimo nie stawienia się ( pierwszorazowi) wykreśliłam trochę, jakby kolejka była bliska prawdy:) ale nadal brakowało. Poprawiłam ręcznie kolejkę i nie szukam dalej.
Dziękuję

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 536
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9455 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3291 Wiadomości
karolweksler
3199 Wiadomości
Michał Michał
3196 Wiadomości
09061303
3096 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2981 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2207 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1639 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]