collapse

Reklama


Autor Wątek: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy  (Przeczytany 8082 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcinek

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 141
  • Pomógł? 4
  • Wielkopolska REH
Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
« dnia: Stycznia 12, 2011, 13:13:49 pm »
Witam wszytkich.
Mam ww. problem i nie mogę sobie z nim poradzić.
Zapisałem sobie swego czasu kopię bezpieczeństwa i po niej usunąłem 8 świadczeń. Wysłałem SWX, dostałem zwrotny... Po tej operacji miałem awarię sprzętu. Po naprawie odtworzyłem kopię bezpieczeństwa i zapomniałem, że owe czynności miały miejsce. Zacząłem prace na tym co miałem i rozliczyłem kolejny miesiąć. Teraz w rozliczeniowym mam komunikat iż istnieją rozliczone świadczenia wystornowane komunikatem I fazy, dla których w pierwszej kolejności należy przekazać w komunikacie II fazy pozycje korygujące ich rozliczenie. Próbowałem usunąć SWX-a z SZOI funkcją Administrator - Serwis - Lista przesłanych komunikatów SWX. Ale i to nie pomogło. Nadal w rozliczeniówce jest ten sam komunikat. Co myślicie. Jest szansa, żeby obyło się bez interwencji KAMSOFTU??
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2011, 13:57:33 pm wysłana przez Paweł »

Offline Manioo

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Pomógł? 20
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Mam problem z niespójnąścią bazy danych i SZOI.
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 12, 2011, 13:47:35 pm »
trochę lektury, może oświeci  :-\

http://forumpps.pl/index.php?topic=3135.0


na pocieszenie, nie chwaląc się studiowałem ten temat wczoraj

mam podobny problem  ( z podobnego powodu - 2 raporty swx po backup-ie , na szczescie tylko z poprawkami, a potem powrót do bazy sprzed miesiąca i zapomniałem o tym )  teraz mam w szoi wiecej raportów niż w pps-ie

1 pozycje do rozliczenia, której nie mam w PPS i bede musial ją usunąc, bo rozliczyć juz się nie da, limit pilnowałem w pps a nie w szoi i właśnie zastanawiam się nad sposobem usunięcia. :) Ale to mniejszy problem od Twojego


« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2011, 13:57:41 pm wysłana przez Manioo »
Spechej pomalu!  Pozdrawiam.

Offline Marcinek

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 141
  • Pomógł? 4
  • Wielkopolska REH
Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 12, 2011, 22:00:12 pm »
Czyli klęska? Jednym słowem muszę szykować kasę na usługi w firmie KAMSOFT? Chyba, że ktoś chce zarobić 100zł za pomoc w rozwiązaniu problemu?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2011, 22:03:45 pm wysłana przez Marcinek »

Offline Manioo

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Pomógł? 20
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 12, 2011, 22:03:57 pm »
są jeszcze informatycy w Twoim OW NFZ
zadzwoń, pogadaj ...
Spechej pomalu!  Pozdrawiam.

Offline Marcinek

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 141
  • Pomógł? 4
  • Wielkopolska REH
Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 12, 2011, 22:06:19 pm »
Dzwoniłem. Pani informatyk powiedziała, że udostępni mi ten raport statystyczny i że jest jakaś funkcja aby go zaimportować do swojej bazy - śmiech na sali.

Offline Manioo

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Pomógł? 20
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 12, 2011, 22:11:49 pm »
w podesłanym wyżej linku  ( poczytaj ) jest podpowiedź Bartosza w takiej sytuacji

moze tez Kamsoft pomoże  :o

mnie drEryk pomagal kiedyś ręcznie usuwać zaplaconą pozycję step by step, solidna firma
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2011, 22:15:05 pm wysłana przez Manioo »
Spechej pomalu!  Pozdrawiam.

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: Awaria sprzętu a świadczenia wystornowane komunikatem I fazy
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 12, 2011, 22:37:33 pm »
Możesz pobawić się funkcjami w module serwis na kopii instalacji bo jest kilka funkcji, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu.

Rzeczywiście w PPSie jest funkcja w module serwis, która to importuje świadczenia do PPSa na podstawie pliku z raportem statystycznym. Tylko nie wiem czy ona działa prawidłowo dlatego radzę bawić się na kopii bazy.
Pozdrawiam
Bartosz

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 489
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]