Po pierwsze: albo ja nie rozumiem albo Ty coś kombinujesz
Psycholog zgłosiła Wam dwa dni wcześniej to jak zdołaliście przenieść pacjentów na cztery dni wcześniej? Cofnęliście czas?
Po drugie: jak można wpisywać pacjentów w inny dzień niż faktycznie? Każda kontrola to kara. Nie bierzecie pod uwagę że pacjent może tak jak w tym przypadku iść do szpitala, umrzeć czy coś jeszcze innego?
Po trzecie: każdy Oddział inaczej postępuje ale mi już kilkakrotnie się zdarzyło, że zmianę robiłem wsteczną. Raz miałem tak, że jeden lekarz stwierdził że sobie w sobotę jedną będzie przyjmował żeby rozładować kolejkę, oczywiście nic nikomu nie mówiąc. Wyszło przy raporcie statystycznym. Pozwolono zrobić zgłoszenie, wysłałem jeszcze raz te usługi i ok. Czy u Ciebie nie przyjmą zgłoszenia dwa dni przed zmianą? Zawsze można umotywować chorobą na przykład. Ważne żeby to zgłoszenie zrobić przed wysłaniem raportu statystycznego.
A odpowiadając na pytanie: nie wiem co zrobić. Jak napiszesz prawdę to się przyznasz że kombinujesz i postępujesz niezgodnie z umową. Lepiej wyjaśnić że nastąpiła przy wprowadzaniu pomyłka w dacie, innych osób odpowiedzialnych za zgłoszenia zmian spytać czy przyjmą wsteczne zgłoszenie i jeśli tak to skorygować to wszystko.