Witam,
Mam pytanie, czy mogę zastosować ten podział harmonogramu w komórkach jako zbiorcze działanie wraz z zaznaczeniem "uwzględnij harmonogramy profili oraz okresy pracy personelu" ? Nigdy tej funkcji nie stosowałem. Pytanie moje jest z stąd, że mam harmonogramy wzorcowe bez dat zakończenia a szykuje mi się dodanie harmonogramu wyjątkowo jeden raz w sobotę ( mam kilkadziesiąt osób pracujących w kilku miejscach ).
Czyli np. czy mogę tak zrobić dzielić na trzy :
1) 01.01.2010 - 22.12.2012
2) 22.12.2012 - 23.12.2012
3) 24.12.2012 - nieokreślony
I czy w związku z tym podzielą się harmonogramy wszystkich z personelu ? Czy jak po tym podziale dokonam edycji harmonogramu sobotniego, czyli nr 2) na pracę tylko w sobotę, ponieważ normalna praca jest od pon. do piątku, to będzie to w porządku ? Będę musiał powyrzucać prawie wszystkich z sobotniego a zostawić tylko kilka osób i im zmienić godziny pracy. Taki właśnie harmonogram muszę dodać na sobotę dla wybranego personelu. Po sobotnim wszystko wraca z harmonogramem po staremu.
Czy takie coś przyjmie NFZ i nie odrzuci potem przy weryfikacji
pozdrawiam,