Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Witam,W raporcie nie ma świadczeń usuniętych.Proszę podać identyfikator zestawu świadczeń, z którym jest problem.
Wiem gdzie jest ID świadczenia i produktu i wiem w którym raporcie znajdują się w pps-ie te produkty, nie rozumiem tylko, które id mam mu podać, ponieważ wysłałem mu swx, w którym powinny być te usługi usunięte ale fizycznie się tam nie znalazły, pomimo że zniknęły mi z pps-a i nie mogę ponownie ich wysłać. Pls
ale napisał też, że w raporcie, który przesłałeś do sprawdzenia nie ma zestawów świadczeń usuniętych - co należy rozumieć ze w raporcie tym brak zestawów świadczeń ze znacznikiem usun='T'
Znaczy że mam podać wszystkie ID świadczeń, w których były usunięte produkty ?co doCytujale napisał też, że w raporcie, który przesłałeś do sprawdzenia nie ma zestawów świadczeń usuniętych - co należy rozumieć ze w raporcie tym brak zestawów świadczeń ze znacznikiem usun='T'sprawdziłem i u mnie są w pps-ie na minus w raporcie, problem polega dlaczego nie poszły do swx-a
.....ale usługi, które zostały usunięte nie zostały zweryfikowane i nadal widniejąjako błąd w zwrotce oraz w systemie,pomimo że ja już ich w pps-ie nie mam.....
Po zwrotnym jak filtruję odrzucone to nie mam nic a w SZOI siedzą wszystkie te co usunąłem, po id produktu znajduje tylko zestaw, ale błędów już tam nie ma.
W raporcie zwrotnym są komunikaty o błędach:opis="NIE WYKAZANO PRZYNAJMNIEJ JEDNEJ PROCEDURY PROCEDURY ICD9" Proszę uzupełnić na karcie świadczenia jednostkowego kod ICD9, ewentualnie usunąć cały zestaw świadczeń, który zawiera usunięte pozycje rozliczeniowe.