collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak usług medycznych  (Przeczytany 5676 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kamil

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 92
  • Pomógł? -1
  • Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Brak usług medycznych
« dnia: Marca 01, 2011, 19:36:03 pm »
Witam!
Przy dodawaniu nowej wizyty w AOS, po wpisaniu danych pacjenta, lekarza, poradni, itd, przy próbie dodawania produktu kontraktowego w oknie wybór zakontraktowanej usługi z pakietu brak jest jakichkolwiek produktów medycznych (typu porada kompleksowa, specjalistyczna...).
Może ktoś wie, gdzie tkwi problem i jak to naprawić?
Serdecznie pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2011, 19:38:09 pm wysłana przez Kamil »

Offline Manioo SE

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1011
  • Pomógł? 77
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 01, 2011, 19:43:13 pm »
a miejsce wykonywania usług jest właściwe ?
kto przeżyje zdrowy będzie,
kto umiera zdrowy już

" Jeśli chcesz - znajdziesz sposób,
jeśli nie chcesz - znajdziesz powód "
...........................................................
Spechej pomalu. Pozdrawiam.

Offline Kamil

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 92
  • Pomógł? -1
  • Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 01, 2011, 19:59:08 pm »
a miejsce wykonywania usług jest właściwe ?

Tak.

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 01, 2011, 21:21:40 pm »
Na karcie produktu kontraktowego, u góry formatki masz zaznaczony checbox: rozliczenie na podstawie daty końca: pozycji rozliczeniowej?
Pozdrawiam
Bartosz

Offline Kamil

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 92
  • Pomógł? -1
  • Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 01, 2011, 21:40:21 pm »
Na karcie produktu kontraktowego, u góry formatki masz zaznaczony checbox: rozliczenie na podstawie daty końca: pozycji rozliczeniowej?

Nie! Zaznaczone było Świadczenie.
Wielkie dzięki, Bartosz!
Pozdrawiam!

Offline karoo

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 29, 2011, 14:50:32 pm »
Witam, mam taki sam problem. Wgrałam aneks do umowy (umx) na drugą połowę roku. Chcąc wybrać usługę w karcie produktu kontraktowego lista usług jest pusta. Miejsce wykonywania usług jest właściwe i na karcie produktu kontraktowego u góry jest zaznaczone: rozliczenie na podstawie daty końca: pozycji rozliczeniowej. Bardzo proszę o pomoc.

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 579
  • Pomógł? 64
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 29, 2011, 16:12:18 pm »
sprawdź na SZOI, czy w umowie masz usługi. Umowy były udostępniane najpierw bez usług - miały służyć do aktualizacji potencjału na drugie półrocze, a następnie po podpisaniu kolejnego aneksu pojawiały sie dopiero z już podpiętymi usługami (produktami jak ktoś woli). Może nie został odesłany ostatni aneks do umowy?
Zacznij od sprawdzenia SZOI - czy od lipca do grudnia są produkty w planie umowy.

Offline karoo

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 30, 2011, 07:03:27 am »
od lipca do grudnia nie ma żadnych usług.

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 579
  • Pomógł? 64
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 30, 2011, 08:51:11 am »
od lipca do grudnia nie ma żadnych usług.

No to już mamy jasność. Sprawdź, czy aneks podpisany został odesłany do NFZ, jeśli tak, to czy dotarł, ew kiedy był wysłany, bo może "wczoraj" i jeszcze nie został zatwierdzony.
Jeśli to żadne z powyższych, to telefon do NFZ.

Offline karoo

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: Brak usług medycznych
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 30, 2011, 17:53:12 pm »
Dowiedziałam się,że harmonogramy,które zostały przedłużone nie są jeszcze zaakceptowane przez NFZ i dlatego aneks wprowadzający nowe usługi na drugie półrocze nie jest udostępniony. Dzięki za pomoc!  :)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 141
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9314 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3178 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]