collapse

Reklama


Autor Wątek: Problemy z przepięciem produktów do ugody  (Przeczytany 5589 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline anna852

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 162
  • Pomógł? 2
Problemy z przepięciem produktów do ugody
« dnia: Marca 01, 2011, 11:09:55 am »
Mam problem z przepięciem produktów do ugody, polegający na tym, iż przepinają sieęcałe zestawy świadczeń. Np. Zestaw zawierał 2 produkty - jeden z  produktów został rozliczony i ma status produktu rozliczonego a drugi ma status potwierdzony. Taki zestaw po przepięciu do ugody w całości wchodzi do raportu statystycznego. Podglądając raport statystyczny i filtrujac produkty mam następującą sytuacje: produkty już rozliczone mają status R i są pod umową normalną a produkty potwierdzone pozostają pod ugodą. Nie wiem czy jeśli wyśle taki raport na SZOI to ostateczne rozliczenie będzie poprawne (czy nie będę musiała robić jakiś korekt na "+" i na "-" ) . Oczywiście cały raport statystyczny opiewa wówczas na wyższą kwotę niż jest w ugodzie. Czy mozna jakos inaczej przepiąć zestawy produktów?

Offline anna852

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 162
  • Pomógł? 2
Odp: Problemy z przepięciem produktów do ugody
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 06, 2011, 14:47:02 pm »
Czy na prawdę nikt nie miał sytuacji żeby z zestawu produktów jeden był rozliczony a drugi do rozliczenia. Nie mogę sobie z tym poradzić. A czas nagli, bo trzeba wysłać raporty. Proszę pomóżcie.

Offline LilkaD

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Pomógł? 0
Odp: Problemy z przepięciem produktów do ugody
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 06, 2011, 17:12:23 pm »
No cóż, nie wiem jak innym, ale mnie też tak wyszło. W raporcie statystycznym do ?Ugody? są wszystkie powiązane procedury. Osobno na SZOI są liczone dane z umowy i osobno z ugody.

A było tak: wysłałam raport statystyczny na SZOI przeczytałam ze zdziwieniem informację z SZOI, że także śmiecie z lat poprzednich załapało. Anulowałam operację, usunęłam z raportu śmieci, wysłałam ponownie i... znowu schody. Tym razem NFZ zwrócił niespodziewanie błędy do umowy z roku 2010.

Gorzej, że nie zwalidowali od razu poprawnych danych i każą czekać na potwierdzenie danych. Tu i moja wiedza się kończy.

Pozdrawiam.
Pozdrawiam.

Offline anna852

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 162
  • Pomógł? 2
Odp: Problemy z przepięciem produktów do ugody
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 07, 2011, 14:21:49 pm »
Problem ten zgłosiłam do Kamsoftu. W odpowiedzi dostałam program Team Viewer do zdalnej usługi serwisowej. Czy ktoś z Was już zlecał do Kamsoftu taką usługę?? Jeśli tak to na czym ona polega i jak przebiega takie połączenie?

Offline Piotr29

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 724
  • Pomógł? 40
  • Warmińsko - Mazurski OW
Odp: Problemy z przepięciem produktów do ugody
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 07, 2011, 14:40:13 pm »
polega ona na tym że serwisant z kamsoftu połączy się z twoim komputerem pogrzebie w programie skasuje swoje i już....

Zestaw wchodzi cały i to jest normalne bo tak ma być....jeśli "ruszasz" , modyfikujeswz produkt podpięty w zestawie to i tak idzie cały zestaw nawet te produkty których nioe modyfikowałaś...

W podglądzie raportu staty. zmień umowę i zobacz czy dobrze się podpięło pod ugodę....i wysyłąj....te R rozumiem że jest to zapłacone?

Dużo masz tych produktów do rozliczenia ugodą?

P.S. Jeśli zestawy w których są produkty do rozliczenia ugodą przechodzą na rok następny i są rozliczane wg nowego modelu naliczania konieczna jest zmiana modelu naliczania świadczeń w umowie ugodowej.
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2011, 14:42:59 pm wysłana przez Piotr29 »
Pozdrawiam

Piotr

Offline bart

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1498
  • Pomógł? 117
  • Dolnośląski OW
Odp: Problemy z przepięciem produktów do ugody
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 07, 2011, 14:47:35 pm »
Problem ten zgłosiłam do Kamsoftu. W odpowiedzi dostałam program Team Viewer do zdalnej usługi serwisowej. Czy ktoś z Was już zlecał do Kamsoftu taką usługę?? Jeśli tak to na czym ona polega i jak przebiega takie połączenie?
Pogooglać nie łaska ? ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=KlsMCfFHN1A

TeamViewer, to oparta o VNC aplikacja do zdalnej kontroli nad drugim systemem. <..>
Wersja bezpłatna do zastosowań niekomercyjnych.

Offline Grażyna

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 639
  • Pomógł? 5
  • Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ
Odp: Problemy z przepięciem produktów do ugody
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 16, 2012, 08:43:13 am »
Witam, przepinam usługi za styczeń w specjalistyce i nic się nie dzieje. Umowa podpisana,wczytana, PPS 2012.00.3.0 W POZ poszło mi wszystko dobrze, proszę o podpowiedź, pozdrawiam

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 203
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 7
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9315 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3180 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]