Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
I jak? Zmieniasz system czy będziesz prosić pacjentów o datę urodzenia przy rejestracji?
Potwierdzamy, że w grudniu i styczniu występowały problemy z dostępnością do systemu SERUM. Wspomniane przez Państwa problemy, były spowodowane raz wynikiem przeciążeń systemu, generowanych przez mechanizmy komunikacyjne z innymi aplikacjami, W drugim przypadku była to awaria sprzętowa, która z czasem reakcji do 30 min została usunięta.Powody przeciążeń zostały przez nas usunięte, w związku z czym obecnie nie powinny występować tego typu problemy i niedogodności. Zapewniamy, że niezależnie od powyższego na bieżąco monitorujemy parametry systemu i wprowadzamy dodatkowe optymalizacje, usprawniające działanie aplikacji. Jesteśmy w stałym kontakcie z kilkoma świadczeniodawcami i staramy się z nimi diagnozować miejsca, w których mogłyby występować spowolnienia pracy systemu.Utrudnienia w kontakcie z działem obsługi klienta są zagadnieniem złożonym. Częste telefony użytkowników dotyczą problemów, które nie powinny do nas być kierowane np. obsługa Portalu Świadczeniodawcy, SZOI czy aktualizacja danych dostępowych do systemu eWUŚ.Ponieważ bardzo zależy nam rzetelnej obsłudze wszystkich Klientów, dlatego rozmowy prowadzone w celu udzielenia pomocy w rozwiązywaniu tego typu problemów, często blokują możliwość dodzwonienia się Klientom, którzy mają problemy związane z korzystanie z systemu SERUM. Cenimy sobie bardzo, że lekarze mający problemy widzą w naszej firmie przysłowiową deskę ratunku, jednak pełnienie roli deski ratunkowej, czasami utrudnia kontakt klientom, którzy mają rzeczywiste problemy z eksploatacją systemu SERUM.Aby zadowolić wszystkich, tworzymy specjalizowane listy tematów, które są powtarzalne (chociażby umiejętność zmiany hasła do eWuś, bowiem jeden powtarzający się problem, a często nieznajomość zagadnienia, generuje w każdym miesiącu setki. Organizujemy też szkolenia w zakresie najczęściej zadawanych pytań. Dodatkowo przygotowane zostaną filmy instruktażowe do najczęściej zadawanych pytań , dzięki czemu będzie istniała możliwość wskazania Klientom filmów instruktażowych jako pomocnego źródła wiedzy.Kolejnym etapem jest uruchomienie dodatkowego działu HelpDesk w ramach struktury Kamsoft w Katowicach. Dział ten będzie odpowiedzialny za delegowanie problemów i pomoc na pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemu SERUM.Po przeanalizowaniu Państwa uwag dotyczących systemu SERUM, informujemy, że obecnie jest już udostępniona część funkcjonalności, a część z nich jest w trakcie uruchomiania. Wiele z postulatów członków PZOZ zostanie zrealizowana do końca 2018 roku. Jednakże nie wszystkie zgłoszone problemy wynikają z przyczyn technicznych, czy architektury systemu i tych problemów nie rozwiążemy bez pomocy zewnętrznej. Część uwag np. brak wybranych pozycji na liście badań laboratoryjnych są związane ze słownikami dostarczanymi przez laboratoria. Takie problemy i sugestie, proponujemy w pierwszej kolejności zgłaszać do laboratoriów. Aby pomóc w tym zakresie, od jakiegoś czasu budujemy jeden wspólny słownik badań laboratoryjnych, jednakże proces jest kosztowny i długi, ponieważ nie wszystkie laboratoria chcą współpracować.
@joannmarii: a dlaczego koniecznie chcecie mieć aplikację webową?
Chcemy aplikację webową aby:umożliwić rejestrację on-line pacjentów (w udostępnionych przez nas terminach/godzinach)lekarz mógł logować się (będąc nawet poza pracą) i widzieć umówionych do siebie pacjentów i wolne terminymieć bazę nie u siebie a po stronie firmy od oprogramowania (kopie bazy danych, jej zabezpieczenie m.in. - jak czytam - szyfrowanie danych na dysku (?) - to nie będzie już nasze zadanie jeżeli będziemy mieli system webowy)