collapse

Reklama


Autor Wątek: problem z raportem  (Przeczytany 15433 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Oktawiad

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Pomógł? 0
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:27:37 pm »
a usługi na pewno poprawilam wszystkie bo jeszcze przed wyslaniem spr. daty urodzenia i wszędzie u tego noworodka były takie same zamiast 22.02. mial byc 20.02 i teraz jak sprawdzam to tez jest 20.02

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:30:07 pm »
wszystkie świadczenia z lutego i marca i kwietnia i nie ma nikt wiecej daty urodzenia 22.02.2009

Ty poważnie piszesz? Czy sobie jaja robisz?
Ile razy mam Ci pisać że w usłudze nie zapisująsię dane pacjenta takie jak data urodzenia? Z usługą powiązany jest pacjent i jeśli zmienisz pacjentowi datę urodzenia raz to w żadnej następnej usłudze ta data błędna już się nie pojawi.

Nie wierzę że tego nie rozumiesz.... Napewno jaja sobie robisz...

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:30:20 pm »
A nie jednak modyfikacja przy zmianie atrybutu pacjent@ident-pacj powoduje konieczność korekty rachunku.

Poprawiła jedno świadczenie, zmieniła w nim datę urodzenia, kliknęła na karcie pacjenta OK, następnie na świadczeniu i to wygenerowało korektę produktu.
W pozostałych 5 świadczeniach, poprawiła świadczenie i kliknęła OK co spowodowało tylko zmianę statusu świadczenia.
 

Pozdrawiam
Bartosz

Offline Oktawiad

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Pomógł? 0
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:34:38 pm »
to skoro wyslalam do nfz 6 poprawionych swiadczen to dlaczego raport rozliczenowy jest tylko na jedno swiadczenie

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9376
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:35:45 pm »
Bo nie poprawiłaś danych rozliczeniowych tylko statystyczne. Identyczna sytuacja byłaby przy poprawie np. kodu ICD10. Nie tworzy się wtedy korekta.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3188
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:37:01 pm »
OktawiaD
mpi już Ci zwrócił uwagę na stosowanie polskich znaków diakrytycznych i interpunkcję, a Ty nadal nic sobie z tego nie robisz. Jeżeli chcesz aby ludzie Ci pomagali to miej chociaż trochę szacunku dla nich. Poza tym,  nie pisz kolejnych postów pod sobą w odstępie 2-3 minut tylko edytuj poprzedni. Przeglądając historię twojej działalności na forum stwierdzam, że powtarza się to nagminnie. Jeżeli nie zastosujesz się do tych uwag dostaniesz bana na 24h. /Michał
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Oktawiad

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Pomógł? 0
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:39:49 pm »
ale status tych 6 świadczeń byl zarejestrowane/dopisane i klikając na świadczenie na dole w wartości każdego świadczenia było 26zl -26zl inawet robiac teraz podglad raportu statystycznego, który wysyłalan do NFZ też mam 6 świadczeń   
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2010, 20:46:16 pm wysłana przez Oktawiad »

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:46:47 pm »
ale status tych 6 świadczeń byl zarejestrowane/dopisane i klikając na świadczenie na dole w wartości każdego świadczenia było 26zl -26zl

Status świadczeń, a status produktów jednostkowych to są dwie różne rzeczy.

Ja koniecznie chcesz mieć korektę pozostałych 5 świadczeń, co moim zdaniem nie ma sensu i w tej sytuacji nie robiłbym korekty. Bo uważam że należało zmienić datę urodzenia pacjenta w rozliczenia -> pacjenci, a następnie poprawić świadczenia w taki sposób, aby zmienił się status świadczenia na do wysłania.

Jeśli chcesz wysłać te świadczenia tak, aby mieć korektę, wejdź do modułu ADMIN -> opcje:
znajdź opcję: PYTANIE_O_KOREKTY -> TAK (klawisz F4)

Następnie musisz poprawić jeszcze raz te świadczenia poprzez przycisk popraw F4 -> program wyświetli komunikat:

Czy skorygować (nie jest to wymagane procedurą sprawozdawczą) produkty w ramach tego świadczenia ?

Wciśnij przycisk -> TAK

Następnie utwórz raport statystyczny, odbierz raport zwrotny i po utworzeniu następnego raportu rozliczeniowego będziesz miała swoje 6 świadczeń skorygowanych. :)

Pozdrawiam
Bartosz

Offline Oktawiad

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Pomógł? 0
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 06, 2010, 20:55:51 pm »
Bartoszu, ja tak zrobilam najpierw weszlam w pacjenci (tam data urodzenia była prawidłowa) a nastepnie w świadczenia i poprawiając każde świadczenie mialam to zapyt. Czy skorygować (nie jest to wymagane procedurą sprawozdawczą) produkty w ramach tego świadczenia ?

Wciśnij przycisk -> TAK

i wciskałam tak :)

jeśli uważasz ze korekta jest zbędna to ok tylko NFZ wymaga raportu rozliczeniowego od stycznia do listopada i czy nie będzie błedne jeśli w tym raporcie jest tylko jedno świadczenie rozliczone???

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 06, 2010, 21:04:50 pm »
No to kompletnie nie wiem dlaczego do wszystkich świadczeń nie ma korekt?  :o

Myślę że nie będzie błędem przesłania jednej korygowanej pozycji. Ja będzie coś nie tak to NFZ będzie ponownie kontaktował, ale myślę że nie będzie takiej potrzeby, ponieważ przesłałaś we wszystkich świadczeniach poprawną datę urodzenia dziecka.
Pozdrawiam
Bartosz

Offline Oktawiad

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Pomógł? 0
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 06, 2010, 21:09:25 pm »
też nie mam pojęcia dlaczego tak się stało tymbardziej że nawet jak otwieram raport statystyczny ( ten który tam wysłalam) to mam 6 świadczeń. W SZOI w bieżących rozliczeniach - produkty do rozliczenia : jest tylko jeden produkt, natomiast produkty z błedami jest: brak pozycji. Czyi wysylam raport a ten jeden produkt...   

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 06, 2010, 21:15:52 pm »
też nie mam pojęcia dlaczego tak się stało tymbardziej że nawet jak otwieram raport statystyczny ( ten który tam wysłalam) to mam 6 świadczeń. W SZOI w bieżących rozliczeniach - produkty do rozliczenia : jest tylko jeden produkt, natomiast produkty z błedami jest: brak pozycji. Czyi wysylam raport a ten jeden produkt...   

Właśnie chciałem napisać żebyś sprawdziła błędy w SZOI, jak ich tam nie ma, to oznacza że świadczenia zostały potwierdzone i w NFZ nie powinni mieć już żadnych uwag.
Pozdrawiam
Bartosz

Offline Oktawiad

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Pomógł? 0
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 06, 2010, 21:26:16 pm »
bartoszu wyslalam te raport do SZOI i przyszedl mi raport zwrotny wgralam go do programu i juz nic nie wiem...:( weszlam w szablony rachunków i okrekta jest nie za marzec tylko czerwiec  -26zl :> mimo ze w raporcie rozliczeniowym okres byl 3 i za listopad jest +26zl dlaczego jest ten czerwiec a nie marzec czyżby dlatego ze w marcu juz jedna korekta byla wystawiona i w maju też?

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 06, 2010, 21:34:48 pm »
Te świadczenia, które poprawiałaś chyba nie spowodowały żadnych korekt rachunku. Może kiedyś, wcześniej poprawiałaś jakieś świadczenia w czerwcu? W przeglądzie raportu rozliczeniowego jest to świadczenie i jest ono wykonane w marcu? A może to świadczenie z marca zostało rozliczone w czerwcu?
Pozdrawiam
Bartosz

Offline Oktawiad

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Pomógł? 0
Odp: problem z raportem
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 06, 2010, 21:39:04 pm »
w raporcie statystycznym bylo tylko wysłane 6 świadczen z marca w raporcie rozliczeniowym było jedno świadczenie z marca okres 3, i świadczenie z marca u tego noworodka byly wykonywane w marcu wszystkie 6... nie wiem czy nie jest to związane z tym ze od stycznia do maja były wystawione korekty, ogólnie wgrały się dwie korekty do programu z czerwca i listopada
w korekcie rachunku z czerwca jest -26zl
a  w korekcie z listopada +26zl

jutro zadzwonie do nfz i sie dowiem co jest grane :)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 307
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9376 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3284 Wiadomości
Michał Michał
3188 Wiadomości
karolweksler
3134 Wiadomości
09061303
3063 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2948 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1633 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 30.

[Pokaż zapytania]