collapse

Reklama


Autor Wątek: Giełda Pomysłów  (Przeczytany 2025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Giełda Pomysłów
« dnia: Maja 26, 2025, 11:22:41 am »
Forumowicze!
Bardzo Was zachęcam do powrotu do https://gp.kamsoft.pl/gp/Welcome.aspx?action=change - Giełdy Pomysłów
Używam MRK, ale od pewnego czasu 9/10 zgłoszeń otrzymuje odpowiedź jak z bota

Cytuj
Dzień dobry.

Państwa zgłoszenie jest wnioskiem o modyfikację systemu, zgodnie z informacją mailową od Kierownika Działu Produkcji prosimy o zgłaszanie pomysłów na Giełdę Pomysłów.

Od ponad 20 lat wspólnie z Państwem tworzymy system KS-MEDIS, wspierając rozwój placówek medycznych w Polsce.
Jako KAMSOFT jesteśmy dumni z tej współpracy i dziękujemy za zaufanie, którym nas obdarzacie!
Chcemy, aby Państwa głos miał jeszcze większe znaczenie, a pomysły na nowe funkcjonalności mogły być komentowane i oceniane przez wszystkich naszych Klientów. Mamy zatem przyjemność zaprosić Państwa do aktywnego korzystania z reaktywowanej Giełdy Pomysłów - dedykowanego portalu, na którym możecie Państwo zgłaszać swoje sugestie i współtworzyć przyszłość naszego produktu. Dzięki Giełdzie Pomysłów to Państwo decydujecie, które funkcjonalności są dla Was najważniejsze.
Jak to działa?
  • Zgłoszenie pomysłu: Państwa propozycje trafiają na Giełdę Pomysłów, gdzie początkowo znajdują się w tzw. poczekalni.
  • Dopracowanie: Nasz moderator może skontaktować się z autorem, aby uszczegółowić zgłoszenie, jeśli jest taka potrzeba.
  • Głosowanie: Po akceptacji pomysł zostaje poddany pod głosowanie wszystkich Klientów. Każdy z Państwa otrzymuje 10 głosów miesięcznie, które może rozdzielić na wybrane propozycje. Proces głosowania trwa 60 dni.
  • Realizacja: Po zakończeniu głosowania wybieramy najbardziej popularne pomysły i przystępujemy do ich realizacji.

Zachęcamy, do zgłoszenia wniosku na Giełdę Pomysłów KS.
https://gp.kamsoft.pl/Welcome.aspx

Pozdrawiam

Zgłoszenie zostało zrealizowane i otrzymuje status A (do akceptacji).

O ile w sekcji produktu SOMED coś się dzieje, o tyle GP:MEDIS - po prostu zdycha. Nikt prawie tam nie zagląda. Mam wrażenie, że klientów MEDIS jest może 10 w Polsce i wcale bym się nie zdziwił.
Nie wiem, czy macie jakieś problemy z produktem, ale chociaż oceńcie, czy to, co jest już na GP jest sensowne i zagłosujcie swoimi 10 punktami.

Prywatnie uważam, że to jest piaskownica dla dzieci. Chociaż MRK zawiera kategorię Pomysł, to Kamsoft nie chce tych zgłoszeń. Każde zgłoszenie na GP żyje 60 dni, co potem?  Nie wiem. Kamsoft nie określa żadnego minimum pkt, po przekroczeniu którego pomysł idzie do realizacji. Pewnie i tak nie zwracają na to uwagi, bo nawet pomysł z wysoką liczbą głosów może nie mieć szans na realizację. To arbitralna decyzja.
Mam 10 pkt miesięcznie, które mogę wykorzystać albo na głosowanie zamieszczonych tam pomysłów, albo na zgłaszanie własnych. Teraz muszę czekać do czerwca, żeby cokolwiek tam dodać.
Wolałbym mieć limit zgłoszeń na produkt w miesiącu bez potrzeby zużywania punktów. Punkty niech służą tylko do głosowania. To jest poniżające i upokarzające, abyśmy w ten sposób byli traktowani jako klienci Firmy!
W mojej dyskusji druga strona wysunęła argument, że brak limitowania pomysłów pogrąży GP w chaosie.
Drugi, że w moim szpitalu też przecież są kolejki!
Cytuj
Przepraszam Pana, ale w tym miesiącu miał Pan już 5 wizyt w różnych naszych poradniach. Wykorzystał Pan limit na ten miesiąc, bardzo mi przykro. Do widzenia w czerwcu.
Wyobrażenie kolejek wg Kamsoft...

Mam jeszcze odpowiedź na moje sugestie z 2017 roku, rozstrzygnięte obietnicami bez pokrycia w 2018:
1. liczba głosów jest limitowana - jeżeli już miało by tak być, to nie powinna być limitowana dla klienta tylko względem liczby użytkowników pracujących w module w ramach kupionej licencji, czyli np. jeżeli mam 800 użytkowników KS-Medis to powinienem dysponować 800 punktami głosów dla programu KS-Medis
Cytuj
Uwzględnimy tą propozycję, ale nie w wersji 1:1. Duży klient będzie miał większy głos, ale nie na zasadzie liniowej.
2. brak kanału rss lub możliwości dopisania do listy mailingowej
Cytuj
RSS to już mocno przestarzała technologia. Możemy dołączyć powiadomienia do naszej aplikacji mobilnej OSOZNews: https://news.osoz.pl.
3. brak integracji z MRK - skoro coś jest przekwalifikowane na "Pomysł" to powinno się pojawiać na giełdzie pomysłów, a jeżeli jest zaplanowane do realizacji czy konsultacji to powinno trafić na MRK.
Cytuj
3/4. Uruchomiliśmy prace nad zintegrowaniem systemów.
4. Dostęp do giełdy powinien być zapewniony z poziomu portalu MRK. Najlepiej by było połączyć te funkcjonalności - czyli dodać na MRK filtr wyświetlający pomysły innych klientów oraz możliwość głosowania i komentarzy.
Cytuj
3/4. Uruchomiliśmy prace nad zintegrowaniem systemów.

OK, niektóre pomysły były naiwne, ale jeszcze bardziej naiwne było to, że liczyłem na jakąkolwiek pozytywną zmianę podejścia do klienta. Wiadomo, z dostawcą oprogramowania rozwodu się nie bierze.
« Ostatnia zmiana: Maja 26, 2025, 11:27:33 am wysłana przez Dariusz Pawłowski »

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 14, 2025, 08:44:25 am »
Przypominam o możliwości zgłaszania wszystkiego, co wydaje się wam sensowne, aby zaistniało w systemie , a KAMSOFT odrzuca.
Oraz głosowania na te pomysły.

Offline j00ls

  • Global Moderator
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 411
  • Pomógł? 14
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 15, 2025, 08:27:05 am »
Potwierdzam. Kiedyś zgłosiłem pomysł, by po zewusiowaniu automatycznie uzgodnić kartotekę pacjenta, jeśli są rozbieżności. Minęło 10 lat i proszę, zrobione. Także warto, warto...
gbak:finishing, closing, and going home

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 15, 2025, 10:49:24 am »
Potwierdzam. Kiedyś zgłosiłem pomysł, by po zewusiowaniu automatycznie uzgodnić kartotekę pacjenta, jeśli są rozbieżności. Minęło 10 lat i proszę, zrobione. Także warto, warto...
Wiem. Ale np. ostatnio przyuważyłem zgłoszenie nie od klienta, ale od pracownika Kamsoftu na Giełdzie Pomysłów. Zgłoszenie na drugi dzień przyjęte do realizacji. Za pomocą MRK zgłosiłem do niego kilka uwag i mam nadzieję, że w jego pomyśle moje uwagi będą uwzględnione. Bez tego dostajemy potem coś, co nie wiadomo jak użyć i nawet nie wiemy, skąd się wzięło.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3147
  • Pomógł? 327
  • Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 17, 2025, 16:54:16 pm »
Dlaczego zgłoszenie od pracownika Kamsoft?
Mając serwis wykupiony od Kamsoftu trafiamy np. pod Kamsoft Leszno. Jako klient zgłoszenia robimy na tym samym MRK, ale z widocznością dla opiekuna czyli Kamsoft Leszno. Później pracownik Kamsoft Leszno robi zgłoszenie na MRK, gdzie dostaje info, żeby zgłoszenie wrzucić na GP. W ostatnim czasie jest przykaz w Kamsoft, żeby nie błędy, ale wszystko nowe szło na GP. No i taki pracownik z Leszna wpisuje to na GP. A co dalej się z tym dzieje? Uważam, że to samo co w sytuacji zgłoszenia przeze mnie.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 18, 2025, 07:37:24 am »
Dlaczego zgłoszenie od pracownika Kamsoft?
Mając serwis wykupiony od Kamsoftu trafiamy np. pod Kamsoft Leszno. Jako klient zgłoszenia robimy na tym samym MRK, ale z widocznością dla opiekuna czyli Kamsoft Leszno. Później pracownik Kamsoft Leszno robi zgłoszenie na MRK, gdzie dostaje info, żeby zgłoszenie wrzucić na GP. W ostatnim czasie jest przykaz w Kamsoft, żeby nie błędy, ale wszystko nowe szło na GP. No i taki pracownik z Leszna wpisuje to na GP. A co dalej się z tym dzieje? Uważam, że to samo co w sytuacji zgłoszenia przeze mnie.
Szczerze to wyjaśnienie to jest takie pitu, pitu.
Fakt, że Giełda Pomysłów nie ma oczywistych, spisanych reguł. Z opisania przycisków czasem dowiadujemy się o tych regułach, np. o tym, że pomysł najpierw jest poddany pod głosowanie i jest na to określony czas, który nie zawsze jest dochowany - czasem głosowanie trwa kilka lat. Czasem tempo jest takie, że:
Cytuj
Numer pomysłu:   26426
ID apteki:   PISWIATEK
Produkt:   KS-MEDIS
Status:    do zrealizowania
Data utworzenia:   2025-05-28
Data planow.rozpocz.:   2025-06-01
Data planow.zakoń.:   2025-08-31

Tak, ***** to właśnie pracownik Kamsoft Leszno. Tak, 1 czerwca to niedziela. Tak, głosowanie trwało 3 dni.
Tak, przekazałem swoje uwagi przez MRK, bo uważam, że ten pomysł nie jest do końca dobry.

[edit]
Zresztą, drugi, wrzucony przez niego w tym samym dniu pomysł został potraktowany identycznie (alternatywny jakby do tamtego).
« Ostatnia zmiana: Lipca 24, 2025, 12:49:47 pm wysłana przez Dariusz Pawłowski »

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3147
  • Pomógł? 327
  • Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 22, 2025, 14:17:54 pm »
Dlaczego zgłoszenie od pracownika Kamsoft?
Mając serwis wykupiony od Kamsoftu trafiamy np. pod Kamsoft Leszno. Jako klient zgłoszenia robimy na tym samym MRK, ale z widocznością dla opiekuna czyli Kamsoft Leszno. Później pracownik Kamsoft Leszno robi zgłoszenie na MRK, gdzie dostaje info, żeby zgłoszenie wrzucić na GP. W ostatnim czasie jest przykaz w Kamsoft, żeby nie błędy, ale wszystko nowe szło na GP. No i taki pracownik z Leszna wpisuje to na GP. A co dalej się z tym dzieje? Uważam, że to samo co w sytuacji zgłoszenia przeze mnie.
Szczerze to wyjaśnienie to jest takie pitu, pitu.
Takie dostałem od Kamsoftu.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline robowd

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 132
  • Pomógł? 9
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 23, 2025, 12:25:21 pm »
Proszę edytujcie te dane pracownika KS, tu jest dostep publicznie z ulicy, tak nie może być, że tu sobie nazwiskami rzucamy.

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 24, 2025, 12:52:03 pm »
Proszę edytujcie te dane pracownika KS, tu jest dostep publicznie z ulicy, tak nie może być, że tu sobie nazwiskami rzucamy.

Cytuj
Tak, ***** to właśnie pracownik Kamsoft Leszno.

Lepiej? Zapomniałem, że Kamsoft nie zdradza publicznie nawet tego, kto jest ich klientem, a już pracownikiem - zgrozza!
Więc nawet nie mogę się przyznać w jakim szpitalu pracuję.

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 25, 2025, 08:05:19 am »
Dlaczego zgłoszenie od pracownika Kamsoft?
Mając serwis wykupiony od Kamsoftu trafiamy np. pod Kamsoft Leszno. Jako klient zgłoszenia robimy na tym samym MRK, ale z widocznością dla opiekuna czyli Kamsoft Leszno. Później pracownik Kamsoft Leszno robi zgłoszenie na MRK, gdzie dostaje info, żeby zgłoszenie wrzucić na GP. W ostatnim czasie jest przykaz w Kamsoft, żeby nie błędy, ale wszystko nowe szło na GP. No i taki pracownik z Leszna wpisuje to na GP. A co dalej się z tym dzieje? Uważam, że to samo co w sytuacji zgłoszenia przeze mnie.
Przeczytałem jeszcze raz i jestem pod wrażeniem. Czyli procedura jet taka:
1. Klient zgłasza do MRK
2. Opiekun klienta z Kamsoftu czyta i sam robi to samo zgłoszenie na MRK
3. Konsultant MRK sugeruje GP
4. Opiekun klienta z Kamsoftu sam robi zgłoszenie na GP
5. Kamsoft natychmiast przystępuje do realizacji

Chciałbym tak. U mnie:
1. Klient zgłasza do MRK
2. Po miesiącu w MRK konsultant MRK sugeruje GP
3. Po pewnym czasie klient już sam od razu zgłasza do GP
4. w GP pomysł oczekuje w poczekalni. Moderator GP może zadać mi dodatkowe pytania, zanim zatwierdzi pomysł, ale ja tych pytań nie widzę, bo nie mam opcji zobaczyć zgłoszeń "w poczekalni".
5. Potem... bywa różnie. Muszę stwierdzić, ze ostatnio jakby lepiej.

Ale różnicy nie ma, fakt. Obydwie sytuacje mają po 5 pozycji.
Poza tym GP ciągle nie może się zdecydować, w której wersji ma działać. Stara wersja ma tylko przycisk Głosuj i okienko z liczbą oddanych głosów. Nowa jest bardziej rozbudowana, ale co jakiś czas GP wraca do starej.
Jeżeli przejdę na zakładkę: "Zgłoszone przeze mnie" widzę czasem pozycję na liście "* w poczekalni". Czasem. Nie wiem, czy jest widoczna tylko w nowej wersji, bo aktualnie jest stara. Uważam, że ta pozycja menu powinna być widoczna, nawet, gdy w poczekalni nic nie mam - właśnie po to, abym mógł to sprawdzić.
Mając kilka zgłoszeń w poczekalni umieściłem kilka komentarzy na pytania moderatora, aby przekonać go, że jednak pomysł ma sens.
Tych komentarzy nie ma. Zrzutu ekranu jako załącznika też nie ma.
Z dobrych wiadomości - jest reakcja, wyłączono informację o osobie zgłaszającej. Już się nie dowiemy, kto zgłasza.

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 25, 2025, 08:28:04 am »
Tego też nie potrzebujecie?
Cytuj
Przekazywania skanów dokumentów potwierdzających uprawnienia świadczeniobiorców do świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji UE
Zgodnie z informacją https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/komunikat-dla-swiadczeniodawcow-i-tworcow-oprogramowania,8654.html, istnieje możliwość przekazania skanów dokumentów potwierdzających uprawnienia świadczeniobiorców do świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji UE oraz weryfikowania stanu posiadania skanu takiego dokumentu przez OW NFZ.

Prosimy o oddanie swoich głosów, czy taka integracja miałby realne zastosowanie w systemach Kamsoft. Państwa głosowy mają realny wpływ na planowanie produkcji na przełomie bieżącego roku.

Offline miki61

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł? 0
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 25, 2025, 08:39:00 am »
Ja mam pomysł, aby usprawnić moduł rozliczeń w SOMED, aktualnie dodatnie rozliczenia/ procedur medycznych musi odbyć się poprzez moduł Gabinet, dlaczego w przypadku braku nie można zrobić tego z poziomu rozliczeń? Jeśli edytuję zlecenie np z fizjoterapii z danego dnia, dlaczego z tego poziomu nie można dodać pozycji rozliczeniowej? albo odrębnie ICD9? Pracuję na SOMED MMedica DrEryk Progmed, tylko w SOMED jest to tragiczne i mozolne i mam tutaj na myśli głównie AOS/REH z resztą w poprawie POZ wcale nie jest lepiej

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 25, 2025, 09:29:16 am »
... w SOMED, aktualnie dodatnie rozliczenia/ procedur medycznych musi odbyć się poprzez moduł Gabinet, dlaczego w przypadku braku nie można zrobić tego z poziomu rozliczeń?
Pewnie pracujesz w tzw. widoku nowej karty. Przełączenie się na pełną kartę pozwala to uzupełnić. Stary widok pełnej karty jest opcją użytkownika chyba, więc można sobie włączyć na stałe.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3147
  • Pomógł? 327
  • Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 26, 2025, 17:58:21 pm »
Ja mam pomysł, aby usprawnić moduł rozliczeń w SOMED, aktualnie dodatnie rozliczenia/ procedur medycznych musi odbyć się poprzez moduł Gabinet, dlaczego w przypadku braku nie można zrobić tego z poziomu rozliczeń? Jeśli edytuję zlecenie np z fizjoterapii z danego dnia, dlaczego z tego poziomu nie można dodać pozycji rozliczeniowej? albo odrębnie ICD9? Pracuję na SOMED MMedica DrEryk Progmed, tylko w SOMED jest to tragiczne i mozolne i mam tutaj na myśli głównie AOS/REH z resztą w poprawie POZ wcale nie jest lepiej
Na dodawanie rozliczeń potrzeba modułu Gabinet? Ktoś w błąd wprowadził. Podstawowa licencja na Somed czyli Terminarz zawiera w sobie moduł Zlecenia - dodawać tam można produkty, ICD9, wszystko co związane z rozliczeniem, oraz moduł Rozliczenia, gdzie raportujesz do NFZ, wystawiasz FV itd. Obsługa - ściąganie - eskierowań wymaga o ile dobrze pamiętam dodania licencji na dodatkowy element. Moduł Gabinet służy do tworzenia dokumentacji medycznej, a to co prawda obowiązkowa, ale już inna sprawa.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Dariusz Pawłowski

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pomógł? 0
  • w: Podkarpacki OW
Odp: Giełda Pomysłów
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 28, 2025, 09:40:28 am »
Gdyby ktoś nie wiedział, to w jednej z wersji GP - od dzisiaj znowu jest widoczna - można sprawdzać, co konsultanci piszą zanim opublikują twój pomysł. Trzeba ich przekonać, że pomysł ma sens. Gdy włączą z powrotem starą wersję, nie widzisz, że coś ci napisali, bo po prostu nie ma tej opcji w menu.
Macie tam też taki bajer jak harmonogram prac. Ładny choć fałszywy - wszystkie pomysły są zrealizowane.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 135
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9567 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3297 Wiadomości
karolweksler
3256 Wiadomości
Michał Michał
3199 Wiadomości
09061303
3147 Wiadomości
Edward_B Edward_B
3026 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2211 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1646 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 713KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 25.

[Pokaż zapytania]