Forumowicze!
Bardzo Was zachęcam do powrotu do https://gp.kamsoft.pl/gp/Welcome.aspx?action=change - Giełdy Pomysłów Używam MRK, ale od pewnego czasu 9/10 zgłoszeń otrzymuje odpowiedź jak z bota
Dzień dobry.
Państwa zgłoszenie jest wnioskiem o modyfikację systemu, zgodnie z informacją mailową od Kierownika Działu Produkcji prosimy o zgłaszanie pomysłów na Giełdę Pomysłów.
Od ponad 20 lat wspólnie z Państwem tworzymy system KS-MEDIS, wspierając rozwój placówek medycznych w Polsce.
Jako KAMSOFT jesteśmy dumni z tej współpracy i dziękujemy za zaufanie, którym nas obdarzacie!
Chcemy, aby Państwa głos miał jeszcze większe znaczenie, a pomysły na nowe funkcjonalności mogły być komentowane i oceniane przez wszystkich naszych Klientów. Mamy zatem przyjemność zaprosić Państwa do aktywnego korzystania z reaktywowanej Giełdy Pomysłów - dedykowanego portalu, na którym możecie Państwo zgłaszać swoje sugestie i współtworzyć przyszłość naszego produktu. Dzięki Giełdzie Pomysłów to Państwo decydujecie, które funkcjonalności są dla Was najważniejsze.
Jak to działa?
- Zgłoszenie pomysłu: Państwa propozycje trafiają na Giełdę Pomysłów, gdzie początkowo znajdują się w tzw. poczekalni.
- Dopracowanie: Nasz moderator może skontaktować się z autorem, aby uszczegółowić zgłoszenie, jeśli jest taka potrzeba.
- Głosowanie: Po akceptacji pomysł zostaje poddany pod głosowanie wszystkich Klientów. Każdy z Państwa otrzymuje 10 głosów miesięcznie, które może rozdzielić na wybrane propozycje. Proces głosowania trwa 60 dni.
- Realizacja: Po zakończeniu głosowania wybieramy najbardziej popularne pomysły i przystępujemy do ich realizacji.
Zachęcamy, do zgłoszenia wniosku na Giełdę Pomysłów KS.
https://gp.kamsoft.pl/Welcome.aspx
Pozdrawiam
Zgłoszenie zostało zrealizowane i otrzymuje status A (do akceptacji).
O ile w sekcji produktu SOMED coś się dzieje, o tyle GP:MEDIS - po prostu zdycha. Nikt prawie tam nie zagląda. Mam wrażenie, że klientów MEDIS jest może 10 w Polsce i wcale bym się nie zdziwił.
Nie wiem, czy macie jakieś problemy z produktem, ale chociaż oceńcie, czy to, co jest już na GP jest sensowne i zagłosujcie swoimi 10 punktami.
Prywatnie uważam, że to jest piaskownica dla dzieci. Chociaż MRK zawiera kategorię Pomysł, to Kamsoft nie chce tych zgłoszeń. Każde zgłoszenie na GP żyje 60 dni, co potem? Nie wiem. Kamsoft nie określa żadnego minimum pkt, po przekroczeniu którego pomysł idzie do realizacji. Pewnie i tak nie zwracają na to uwagi, bo nawet pomysł z wysoką liczbą głosów może nie mieć szans na realizację. To arbitralna decyzja.
Mam 10 pkt miesięcznie, które mogę wykorzystać albo na głosowanie zamieszczonych tam pomysłów, albo na zgłaszanie własnych. Teraz muszę czekać do czerwca, żeby cokolwiek tam dodać.
Wolałbym mieć limit zgłoszeń na produkt w miesiącu bez potrzeby zużywania punktów. Punkty niech służą tylko do głosowania. To jest poniżające i upokarzające, abyśmy w ten sposób byli traktowani jako klienci Firmy!
W mojej dyskusji druga strona wysunęła argument, że brak limitowania pomysłów pogrąży GP w chaosie.
Drugi, że w moim szpitalu też przecież są kolejki!
Przepraszam Pana, ale w tym miesiącu miał Pan już 5 wizyt w różnych naszych poradniach. Wykorzystał Pan limit na ten miesiąc, bardzo mi przykro. Do widzenia w czerwcu.
Wyobrażenie kolejek wg Kamsoft...
Mam jeszcze odpowiedź na moje sugestie z 2017 roku, rozstrzygnięte obietnicami bez pokrycia w 2018:
1. liczba głosów jest limitowana - jeżeli już miało by tak być, to nie powinna być limitowana dla klienta tylko względem liczby użytkowników pracujących w module w ramach kupionej licencji, czyli np. jeżeli mam 800 użytkowników KS-Medis to powinienem dysponować 800 punktami głosów dla programu KS-Medis
Uwzględnimy tą propozycję, ale nie w wersji 1:1. Duży klient będzie miał większy głos, ale nie na zasadzie liniowej.
2. brak kanału rss lub możliwości dopisania do listy mailingowej
RSS to już mocno przestarzała technologia. Możemy dołączyć powiadomienia do naszej aplikacji mobilnej OSOZNews: https://news.osoz.pl.
3. brak integracji z MRK - skoro coś jest przekwalifikowane na "Pomysł" to powinno się pojawiać na giełdzie pomysłów, a jeżeli jest zaplanowane do realizacji czy konsultacji to powinno trafić na MRK.
3/4. Uruchomiliśmy prace nad zintegrowaniem systemów.
4. Dostęp do giełdy powinien być zapewniony z poziomu portalu MRK. Najlepiej by było połączyć te funkcjonalności - czyli dodać na MRK filtr wyświetlający pomysły innych klientów oraz możliwość głosowania i komentarzy.
3/4. Uruchomiliśmy prace nad zintegrowaniem systemów.
OK, niektóre pomysły były naiwne, ale jeszcze bardziej naiwne było to, że liczyłem na jakąkolwiek pozytywną zmianę podejścia do klienta. Wiadomo, z dostawcą oprogramowania rozwodu się nie bierze.