Czy ktoś miał taką sytuację?
chcemy wysłać przedłużenia rehabilitacji domowej pacjentów (termin!) a logując
się na stronę portalu nie mam możliwości wybrania personelu - fizjoterapeutów w punkcie 8a wniosku"
Zgodnie ze zgłoszeniem do działu informatyki NFZ- należy uzupełnić personel zgłoszeniem portalowym.
wniosek o aktualizację potencjału posiada status "zakończone"
Odpowiedź działu informatyki:
"Na 99% personel (fizjoterapeuci) ma ustawiony zbyt krótki harmonogram w umowie (standardowo pół roku), a wniosek za pewne jest na dłuższy okres. By można było wybrać dany personel, musi on być dostępny na ostatni dzień wniosku czyli pewnie 31.12.
Rozwiązaniem jest wydłużenie harmonogramu personelu w umowie i eksport MSX do Centrali.
wszystko z naszej strony zrobione a portal dalej w punkcie 8a nie daje możliwości wybrania personelu. Co w takiej sytuacji?