collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak spójności bazy danych  (Przeczytany 820 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zukes

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 11
Brak spójności bazy danych
« dnia: Listopada 30, 2022, 12:53:02 pm »
U mnie jest taka sytuacja, że
1. Wizyta jest w repozytorium EDM i została podpisana przez lekarza
2. Jest w Terminarzu
3. Nie ma jej (również wśród usuniętych) w liście świadczeń. NIe występuje pod żadnym statusem.
4. I najważniejsze Inny podmiot raportuje że terminie tej wizyty, którą przekazaliśmy do NFZ pacjent był u nich hospitalizowany.
Najchętniej wywaliłbym tę wizytę ale z listy świadczeń przekazanych do NFZ ale jak wspomiałem w pkt 3 nie ma tam tej wizyty.
Dla mnie wygląda na to że KSPPS nie poradził sobie z jakąś sytuacją usunięcia świadczenia w przeszłości.

Czy możecie poradzić coś aby doprowadzić do spójności bazę danych?

 

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 579
  • Pomógł? 64
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Brak spójności bazy danych
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 30, 2022, 13:51:50 pm »
skoro nie ma w aktywnych, ani usuniętych, to jak dla mnie była odtwarzana kopia i dane nadpisane. Jeśli masz gdzieś SWX, w którym to świadczenie było wysłane do NFZ, to można je zaimportować do PPSa, jeśli nie, no to masz lipę. Kiedyś można było poprosić NFZ o udostępnienie wysłanych do nich danych. Teraz odpowiedzą,że jest RODO i nie udostępnią (przynajmniej WLKP tak działa). Jednocześnie zapytają, czy powiadomiłeś UODO, że straciłeś dane.

Offline zukes

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 11
Odp: Brak spójności bazy danych
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 30, 2022, 14:46:50 pm »
Ta ścieżka że niby odtworzenie backupu jest słaba.
A dane nie zginęły gdyż jak wół widzę je tablicach PPSa.

Natomiast PPS coś tam źle poodhaczał i część danych widać a części nie.

Swoją drogą dostałem mailem z Hestii dokumenty jakiegoś ubezpieczonego. Napisałem im że mam te dokumenty i wysłali nie do tej osoby co trzeba. Nawet się nie odezwali. Zatem z tymi danymi to jedna wielka lipa jest



Offline zukes

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 11
Odp: Brak spójności bazy danych
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 30, 2022, 15:07:53 pm »
Temat się wyjaśnił.
Opisuję dla innych.

Otóż po odrzuceniu przez NFZ świadczenia. Ta pozycja została zmodyfikowana w taki sposób, że zmieniono jej datę wykonania usługi. KSPPS kupił zmianę choć prowadzi ona wyłącznie do problemów, gdyż pozostałe wskazniki na usługę (wszystkie ID) pozostają niezmienione.

Rozwiazanie problemu.
Przywrócić oryginalną datę. Wysłać do NFZ. Oni odrzucą. Usunąć.
Wprowadzić ze zmienioną datą jeszcze raz
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2022, 10:14:58 am wysłana przez zukes »

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3071
  • Pomógł? 222
Odp: Brak spójności bazy danych
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 30, 2022, 16:17:09 pm »
Swoją drogą dostałem mailem z Hestii dokumenty jakiegoś ubezpieczonego. Napisałem im że mam te dokumenty i wysłali nie do tej osoby co trzeba. Nawet się nie odezwali. Zatem z tymi danymi to jedna wielka lipa jest
Bo RODO w praktyce jest na miarę obietnic wyborczych. Dużo szumu o nic. Tak życie to zweryfikowało.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3173
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Brak spójności bazy danych
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 01, 2022, 09:46:43 am »
My ostatnio z PZU na maila dostajemy wnioski o udostępnienie danych. W ostatnim mailu był załączony pdf ze skanem oświadczenia wypełnionego przez pacjenta przy zawieraniu umowy kredytu. Dane na temat wysokości kredytu, składki i sumy zostały zanonimizowane zasłaniając je czarnymi prostokątami. Szkoda tylko że te prostokąty to kolejne warstwy. Wystarczy przesunąć albo usunąć aby zobaczyć wszystkie kwoty.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 93
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9290 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3173 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3027 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]