Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Operacja zakończyła się niepowodzeniem z powodu błędu klienta (Forbidden).Access denied.
Błędy wyskakują przeróżne, jedne znikają po jakim czasie (najczęściej na drugi dzień) inne zdarzenia trzeba jeszcze raz podpisywać i wysyłać.To co u Ciebie wyskoczyło na wszystkich ZM i u mnie wczoraj (wcześniej tego nie było) ale do dziś rano nie zniknęło. Poczekam jednak do wieczora i spróbuję jeszcze raz podpisać.
taka informacja powinna być widoczna np. na liście wizyt już.
u mnie też różne błędy w nocy "naprawiają się" ale te niestety nie chcą
Pierwszy błąd wynika z ograniczeń P1 - polega na tym, że w P1 jest pacjent z określonymi danymi a teraz leci dokument z innymi danymi tego pacjenta i chcemy je zaktualizować w P1.P1 ustawiło limit 25 zmian na pacjencie i więcej zmieniać go nie można.Trzeba się skontaktować się z P1 żeby powiedzieli jakie mają aktualne dane tego pacjenta.Drugi błąd to po pierwsze timeout na zdarzeniach medycznych (niewydolna P1), a drugi to konsekwencja 1Można spróbować przegenerować dokument raz jeszcze
Pierwszy błąd wynika z ograniczeń P1 - polega na tym, że w P1 jest pacjent z określonymi danymi a teraz leci dokument z innymi danymi tego pacjenta i chcemy je zaktualizować w P1.P1 ustawiło limit 25 zmian na pacjencie i więcej zmieniać go nie można.Trzeba się skontaktować się z P1 żeby powiedzieli jakie mają aktualne dane tego pacjenta.
Ktoś za to wziął grubą kasę.