Czy ktoś z was zmagał lub zmaga się z podobnym problemem?
Mamy jednego lekarza, na którego zbieramy deklaracje i do 28 lipca przyjęliśmy kilkadziesiąt edeklaracji za pośrednictwem gabinet.gov. Tego dnia i w trakcie kilku następnych doszło do dużej awarii P1, m.in. nie działał ewuś, a u nas przestały działać edeklaracje.
Z poziomu pacjenta w momencie próby zapisania się do przychodni widzi on informację "W podanej placówce nie znaleziono specjalistów danego typu" Oczywiście edeklaracje do pielęgniarki i położnej działają bez zarzutu.
Oto odpowiedź, którą otrzymałem po kilku tygodniach i kilku zgłoszeniach oraz ponagleniach od csioz:
"Szanowny Panie, problem proszę zgłosić do NFZ-u, aby dokonać aktualizacji tabeli potencjału, ponieważ dla lekarza o npwz xxx brak miejsca wykonywania zawodu."
Oczywiście lekarz wpisany jest szoi i nie dokonywaliśmy żadnych zmian do umowy. Po stronie NFZ wszystko jest ok. Tak twierdzą. Mam swoją deklarację do tego lekarza, chociaż na profilu pacjent.gov mam informację:
"Specjalista nie świadczy już usług w wybranej placówce Poradnia podstawowej opieki zdrowotnej"
Generalnie nikt nie poczuwa się do winy i nie bardzo mam pomysł jak ten problem rozwiązać.