Witam,
jestem nowym użytkownikiem, mam nadzieję że umieściłam wątek w odpowiednim miejscu.
Dostaliśmy pismo z Centrum eZdrowia o następującej treści:
"Podczas weryfikacji danych e-skierowań przekazanych przez Państwa podmiot we wrześniu br. ujawniły się błędne wpisy dla miejsca gdzie nastąpić miało udzielenie świadczeń. Wszystkie błędne przypisania zostaną odrzucone podczas próby rozliczenia przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
W związku z powyższym przesyłamy zestawienie e-skierowań, które pobrane zostały do realizacji w Państwa placówce we wrześniu br. z prośbą o uzupełnienie brakującej informacji o komórce organizacyjnej, która przyjęła skierowanie do realizacji. Należy podać wyłącznie trzy cyfrowy kod komórki (VII cz. kodu resortowego) przy każdym skierowaniu.
Plik z załączenia należy uzupełnić i odesłać na adres [...]"
W załączeniu znajduje tabelka Excel - a w niej 8 pozycji, oznaczonych: dokument_root, dokument_ext oraz nr księgi.
Nie wiem za bardzo jak to ugryźć - poszperałam, i rozumiem, że ma to związek z tym?
https://ezdrowie.gov.pl/portal/artykul/aktualizacja-reguly-weryfikujacej-miejsce-udzielania-swiadczen-dla-e-skierowanZauważyłam również, że w wymienionych w zestawieniu e-skierowaniach przy próbie pobrania - po wpisaniu kodu PIN wyskakuje jakiś dziwny - nieprawidłowy kod resortowy VIII, niezgodny z kodem na oryginale skierowania. Nie wiem, czy ma to związek z powyższym, tym bardziej, że piszą o kodzie VII.
Czy ktoś mierzy się z podobnym problemem? Proszę o pomoc, pozdrawiam