collapse

Reklama


Autor Wątek: program do rozliczania  (Przeczytany 7942 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Basia111

  • Gość
program do rozliczania
« dnia: Maja 05, 2009, 09:05:59 am »
Witam,

Mam pro??be jestem nowa w tej dziedzinie i nie wiem jaki program wybraÄ? do rozliczania siÄ? z NFZ, jaki?? program sprawdzony.

proszÄ? o pomoc.

DziÄ?ki

Offline miszol

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 638
  • Pomógł? 32
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: program do rozliczania
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 05, 2009, 09:10:32 am »
zale??y do czego rozliczania... ja przy pomocy KS-PPS rozliczam POZ oraz AOS i nie mam na co narzekaÄ?.

warto jeszcze przeczytaÄ? ten wÄ?tek: http://forumpps.pl/index.php?topic=57.0

Basia111

  • Gość
Odp: program do rozliczania
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 05, 2009, 09:20:45 am »
mam jeszcze jedno pytanie mam teraz wersje programu KS-SWD XML (KSSWD_2008)czy znacie mo??liwo??Ä? aktualizacji, gdy?? dowiedzia??am siÄ? ze ta wersja jest ju?? nie aktualna.


Offline Przemyslaw

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1307
  • Pomógł? 33
  • Zachodniopomorski OW
Odp: program do rozliczania
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 05, 2009, 09:31:42 am »
mam jeszcze jedno pytanie mam teraz wersje programu KS-SWD XML (KSSWD_2008)czy znacie mo??liwo??Ä? aktualizacji, gdy?? dowiedzia??am siÄ? ze ta wersja jest ju?? nie aktualna.
Mam wra??enie, ??e przespa??a?? ostatni rok   ;) SWD ju?? jest dawno nie rozwijany i nie da siÄ? w nim rozliczaÄ? ??wiadcze??.
« Ostatnia zmiana: Maja 05, 2009, 10:52:35 am wysłana przez Przemys??aw »

Basia111

  • Gość
Odp: program do rozliczania
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 05, 2009, 09:42:42 am »
Dobre   :D,

WiÄ?c zajmuje siÄ? rozliczeniami od wczoraj( 04-05), mam "??adne" pojÄ?cie o programach.

Dopiero zaczynam czytaÄ? i zapoznawaÄ? siÄ? z nimi, stÄ?d moja pro??ba o podpowied?? jaki program wybraÄ?.