Chciałbym zweryfikować czy tylko nasza przychodnia ma taki problem.
W AOS generalnie zlecenia (skierowań) są wymagane.
Ale jest cała lista wyłączeń które mają najczęściej zastosowanie w sytuacjach nagłych - przychodzi koleś z okiem w ręku do lekarza i trzeba szybko działać
.
Ustawienie w KSPPS wymagalności zleceń powoduje, że klient z okiem w ręku nie może być obsłużony w aplikacji rzecz jasna.
Więc wyłączamy taką wymagalność wówczas na koniec miesiąca mamy długą listę z NFZ dla przypadków gdzie rejestracja nie wprowadziła zlecenia i brak kasy.
Kamsoft jak zwykle udzielił wielce pomocnej rady aby ustawić wymagalność zleceń ale zmianiać to ustawienie w opcjach gdy przychodzi pacjent nie wymagający zlecenia. Równie dobrze mogliby napisać mamy was w d..e.
Zaproponowaliśmy aby zamiast blokować wprowadzili możliwośc ostrzegania zamiast logiki dwustanowej, trójstanowa. Każdy kto odrobinę koduje wie, że jest to max 1h pracy.
I tu pytania.
Czy macie podobne problemy i jak je rozwiązujecie?
Czy uważacie proponowany przez nas pomysł za dobry?