collapse

Reklama


Autor Wątek: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:  (Przeczytany 6473 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Marcin z Grudziądza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko - Pomorski OW
Dzień dobry.

Dziś taki problem:

Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem "pue.zus.pl:8001"

KS-PPS aktualny, windows 10 aktualny.

Ktoś z Państwa spotkał się z tym problemem?

Offline Zbychu

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Pomógł? 12
  • Mazowiecki OW
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z
« Odpowiedź #1 dnia: Października 21, 2019, 09:16:52 am »
Chyba jakiś problem w ZUS, u nas jest to samo i przez chwile działało a teraz znowu taki sam komunikat.

Offline Marcin z Grudziądza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko - Pomorski OW
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #2 dnia: Października 21, 2019, 09:20:26 am »
Dzięki, już myślałem, że to znowu coś z aktualizacjami windowsa.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #3 dnia: Października 21, 2019, 09:59:00 am »
a jak asystent medyczny wystawia eZLA przez zus.pl to nie ma możliwości wydrukowania zwolnienia. Pojawia się błąd aplikacji a unikalnym identyfikatorem błędu.

a teraz to już nawet zalogować się nie da:

Cytuj
{"message" : "Access Denied.
","exception" : "Niepoprawne nag?ówki"}
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2019, 10:04:33 am wysłana przez Michał »
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #4 dnia: Października 21, 2019, 11:20:09 am »
Niewiarygodne. Nie ma żadnego komunikatu o problemach na stronie ZUS. W COT ZUS w dziale pomocy technicznej konsultantka twierdzi, że nie ma żadnych problemów! Jedyne co może poradzić to zmienić przeglądarkę na IE! To jest jedyne co może zrobić bo tylko taką wiedzę posiada!
Nie ma jak zaklinanie rzeczywistości przez zus.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 600
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #5 dnia: Października 21, 2019, 11:27:48 am »
Dzień dobry.

Dziś taki problem:

Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem "pue.zus.pl:8001"

KS-PPS aktualny, windows 10 aktualny.

Ktoś z Państwa spotkał się z tym problemem?
Czekaj na aktualizację, ZUS zmienił jakieś certyfikaty i nie da się wysłać.


Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3075
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #7 dnia: Października 21, 2019, 11:41:23 am »
Dziś ma wyjść aktualizacja Somedu najprawdopodobniej dopiero, ale spróbujcie zadzwonić czy może nie podeślą Wam plików - potrzebne są dwa pliki i po podmianie jest ok. Nie wiem czemu Kamsoft taką bezwładność tutaj miał skoro komunikat był z 3 października, no ale co zrobić.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 600
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #8 dnia: Października 21, 2019, 11:42:48 am »
masz je może? rano napisałem do KS i wciąż czekam

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #9 dnia: Października 21, 2019, 11:54:22 am »
no dobra, ale to tłumaczy czemu w aplikacji gabinetowej jest problem, a ja mam problem przez zus.pl
Poza tym mieli zmienić 17 października (czwartek) a dzisiaj jest 21 października (poniedziałek). Jeżeli to byłoby przyczyną problemów to chyba w piątek powinny być już jakieś problemy.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3075
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #10 dnia: Października 21, 2019, 11:59:53 am »
A ok, to inna sprawa.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Marcin z Grudziądza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko - Pomorski OW
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #11 dnia: Października 21, 2019, 12:55:57 pm »
Z tego co wiem, to problemy były już w piątek pod koniec dnia.

Offline Zbychu

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Pomógł? 12
  • Mazowiecki OW
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem
« Odpowiedź #12 dnia: Października 21, 2019, 13:01:36 pm »
U mnie już działa i poszło zwolnienie "wiszące" od rana.

W piątek po południu też lekarze mieli chwilowe problemy z tym samym komunikatem błędu. Ale po kilku minutach udało się wszystko wysłać.

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #13 dnia: Października 21, 2019, 13:31:23 pm »
Dostałem odpowiedź mailową z ZUS:

Cytuj
Dzień dobry,
proszę przy zamkniętej przeglądarce internetowej wyczyścić zawartość folderu
TEMP.Kolejno należy wybrać menu START - URUCHOM - w oknie proszę wpisać %TEMP%
i wybrać przycisk OK - otworzy się folder TEMP.Proszę zaznaczyć całą jego
zawartość ( przyciski CTRL + A) i usunąć pliki. Jeśli pojawi się komunikat, że
dany plik nie może zostać usunięty wybieramy Pomiń.P
Proszęusunąć historię przeglądania

- przy otwartej przeglądarceinternetowej wybieramy z klawiatury komputera:
Shift+Ctrl+Delete. Usuwamypliki cookie, tymczasowe pliki internetowe,
historia. Po wykonaniu tej czynności proszę spróbować ponownie.

W dniu dzisiejszym występuproblemyemy na PUE, problem został zgłoszony do
Centrum Wsparcia Informatyki. Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o
cierpliwość.


Dziękuję za kontakt z nami,
w razie pytań zapraszam ponownie,

Pogrubienie moje. A na infolinii twierdzą, że problemów nie ma.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline marcinso

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 12
  • Pomógł? 1
Odp: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału ssl/tls z uwierzytelnieniem pue.zus.pl:
« Odpowiedź #14 dnia: Października 21, 2019, 14:21:48 pm »
a ja dostałem taką odpowiedź z Kamsoftu:

Załączniki proszę zapisać na dysku, rozpakować i przekopiować do katalogu KS-PPS, tam gdzie został zainstalowany program.
Proszę w opcjach internetowych sprawdzić czy jest zaznaczona obsługa TLS 1.2
PUECommunication.zip
KSCommonDC.zip
[iBUG] Operator zmienił kwalifikator zgłoszenia z Usterka na Konsultacje. Uzasadnienie:
zmiana protokołu po stronie ZUS

tylko że teraz nie działa strona https://mrk.kamsoft.pl żeby pobrać te pliki ze zgłoszenia

pytanie tylko czy te pliki podmienić wszędzie, czy tylko na stacji roboczej?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 648
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9397 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3143 Wiadomości
09061303
3075 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2964 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]