Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Cytat: 09061303 w Grudnia 18, 2019, 00:02:38 amW kolejce musiałeś mieć rozpoznanie, chyba nie.W kolejce nigdy nie miałem ani wpisanego zlecenia, ani rozpoznania. PPS mi to normalnie puszczał. Zaimportowany plik KLX w SZOI był bez błędów - stąd mój wniosek, że do tej pory nie było wymagane. Zlecenie było dopisywane dopiero w dniu zgłoszenia się pacjenta na rehabilitację i pacjent sam je przynosił (oddawaliśmy po rejestracji). No i teraz będzie problem z uzupełnieniem ICD10 w kolejce bo tych skierowań nie mamy.
W kolejce musiałeś mieć rozpoznanie, chyba nie.
2a. W przypadku świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych na podstawieskierowania, świadczeniobiorca jest obowiązany:1) dostarczyć świadczeniodawcy oryginał skierowania w postaci papierowej, niepóźniej niż w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania wpisu na listęoczekujących, pod rygorem skreślenia z listy oczekujących, albo
2. Świadczeniodawca, o którym mowa w ust. 1:3) wpisuje:a) numer kolejny,b) datę i godzinę wpisu,c) identyfikator skierowania, o którym mowa w art. 59aa ust. 4,d) imię i nazwisko świadczeniobiorcy,e) numer PESEL, a w przypadku jego braku ? serię i numer paszportu lubinnego dokumentu potwierdzającego tożsamość świadczeniobiorcy,f) rozpoznanie lub powód przyjęcia,g) adres świadczeniobiorcy,h) numer telefonu lub oznaczenie innego sposobu komunikacji zeświadczeniobiorcą lub jego opiekunem,i) dane dotyczące terminu udzielenia świadczenia:
Błąd 4009. W harmonogramie znajduje się już pacjent z podanym terminem. Ktoś wie o co chodzi? Ja rozumiem że pacjent jest już gdzieś zapisany ale twierdzi że nie a dodać do kolejki nie mogę bo wyskakuje błąd z kolce. Dodam że prasuje na ks PPS.
1. Sprawdź czy przypadkiem ktoś nie dodał do kolejki już takiego pacjenta(mnie się zdarzały takie przypadki że przy rejestracji rąbnęli jedną liczbę i albo kogoś innego wklepali albo całkiem zły pesel potrafią wpisać)2. Zapytałbym się jeszcze pacjenta czy gdzieś w ogóle rezerwował i czy powiadomił daną jednostkę żeby go wypisali z kolejki.3. Zadzwoń do NFZ do osoby odpowiedzialnej za kolejki czy mógłby sprawdzić gdzie dany pacjent jest wpisany w kolejce by uzyskać chociaż namiary do konkretnej jednostki by wypisali gościa z kolejki.4. Nie sprawdzi się pkt. 1 i 2, to próbować należy dodać bezpośrednio w ap-kolce tylko później nie wiem jak zaimportować to z ap-kolce do ppsa.5. Nie sprawdzi się pkt 3. to pozostaje kontakt z sramsoftem.
Jednocześnie informujemy, że świadczeniodawcy nie są zobowiązani do uzupełnienia danych za okresy sprawozdawcze, w których sprawozdawczość z zakresu list oczekujących była zawieszona.