Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
A że tak się zapytam, ktoś miał taki przypadek w somedzie że w poradniach jak dodają do terminarza kolejkę to akurat jest w porządku jeśli chodzi o komunikację z ap-kolce by dodało tam. Natomiast jest problem z przyjęciem z powodu wykonania, skreślenie lub zmianami, ta synchronizacja nam nie działa.
No pacjentów kolejkowych znajdujących się w terminarzu i jednocześnie w ap-kolce. Dajmy np. Rezonans czy TK wprowadzą go do terminarza to jest ok idzie to do ap-kolce, a gdy przychodzi już czas na skreślenie pacjenta który był w kolejce i jest w ap-kolce. Wszystko niby bezbłędnie natomiast no właśnie w ap-kolce już nie jest skreślony wisi że trzeba skreślić, ale gdy wejdę w zestawienia z kolejkami i znajdę tego pacjenta wpisanego w ap-kolce i kliknę wyślij to już wtedy przejdzie i na ap-kolce zmieni się status.
No właśnie - chciałbym tą interpretację usłyszeć od NFZ. Wydaje się, że sensownym jest, żeby prowadzić jeden wpis na dany dzień. Pierwszy dzień - kolejka, a reszta kontynuacja (lub inne wariacje na temat kategorii). AP-KOLCE chyba nie przyjmą więcej niż jednego wpisu na dzień z tą samą kategorią.
NFZ z aplikacji AP-KOLCE wysyła do pacjenta sms z informacją o terminie wizyty. Czy jest gdzieś informacja ile dni wcześniej pacjenci otrzymują sms-a?Czy tylko pierwszorazowi czy również pacjenci na kontynuację leczenia ?
Czy harmonogramy przyjęć, prowadzone w AP-KOLCE dla fizjo od 1.01.2020 , będą dotyczyły tylko wizyt rozpoczynających cykl, czy wszystkich wizyt cyklu ?Czyli przekazujemy tylko oczekujących na 1 wizytę oraz informację o skreśleniu (przy zamknieciu cyklu) czy musimy przekazać do harmonogramów w AP-KOLCE rejestrację na każdy dzień zabiegowy w cyklu (10 dni od razu) ?