collapse

Reklama


Autor Wątek: eRecepta jeszcze raz.  (Przeczytany 26312 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline mmariom

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Pomógł? 2
eRecepta jeszcze raz.
« dnia: Stycznia 21, 2019, 09:01:22 am »
Zacząłem testować e-receptę i podczas wysyłania pojawia mi się taki problem "Wystąpił problem w komunikacji z systemem P1. Szczegóły: Brak zgodności identyfikatora podmiotu z kontekstu wywołania usługi z identyfikatorem podmiotu jako atrybutu konta podmiotu". Może ktoś już się z tym spotkał ?
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2019, 21:44:29 pm wysłana przez mmariom »

Offline mmariom

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Pomógł? 2
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 05, 2019, 21:38:23 pm »
Sprawa rozwiązana. Błąd w kodzie RZOZ. Niestety teraz muszę się brać za ZSIREP. Admed nie archiwizuje eRecept, choć samo wysyłenie na szczęście działa.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2019, 21:45:28 pm wysłana przez mmariom »

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 06, 2019, 09:19:11 am »
Co prawda tylko jedną testową e-receptę wystawiliśmy w KS-SOMED i pojawił się wtedy m.in. problem archiwizacji w KS-ADMED, ale po dodaniu nowego typu dokumentu (PLEK) w KS-ADMED/ Przeglądanie/ Typy dokumentów, erecepta zarchiwizowała się prawidłowo.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline mmariom

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Pomógł? 2
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 06, 2019, 10:20:40 am »
Dzięki. Zapomniałem o tej możliwości. A eRecepty hulają aż miło. Oszczędność na papierze ogromna ????

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 06, 2019, 10:30:12 am »
No włąśnie co do tej oszczędności na papierze i tonerze to nie jestem przekonany. Pacjenci i tak chcą mieć wydruk. Jakoś kod pin musisz im przekazać. W innym wątku dotyczącym erecepty pisaliśmy, że dopóki pacjent nie założy konta na platformie p1 (czyli musi posiadać jeszcze epuap) i tam nie przeklika, że chce otrzymywać powiadomienia na maila lub sms o wystawionych ereceptach to innego sposobu nie ma. Chyba, że lekarz ręcznie pacjentowi na byle jakiej karteczce przepisze kod pin do realizacji recepty.
Jak to u Was wygląda?
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline mmariom

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Pomógł? 2
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 06, 2019, 12:58:55 pm »
Na razie dajemy na karteczce. Dopiero zaczeliśmy z jednym lekarzem ale działa to ok. Apteka jest blisko więc mamy informację na bieżąco. Nie było żadnych problemów.

Offline Profesor Wilczur

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 862
  • Pomógł? 81
  • W-M OW NFZ
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 06, 2019, 14:45:50 pm »
[edit: nieaktualne]
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2019, 08:28:38 am wysłana przez Profesor Wilczur »

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 06, 2019, 19:09:24 pm »
@mmariom, obawiam się że lekarze nie będą chcieli pisać nawet pinu na jakiś karteczkach. Poza tym wiele osób nie zna na pamięć swojego pesela i będzie i tak chciało wydruk, ale może niedługo też spróbuję z jednym lekarzem.

@Profesor Wilczur niestety nie mam pojęcia. Patrząc ile na forum w ostatnim czasie pojawia się wpisów o błędach podczas konfigurowania erecepty aż sam jestem w szoku, że u mnie wszystko poszło gładko i bez błędów a certyfikaty generowałem zgodnie z filmikiem na youtube, a KS-SOMED konfigurowałem zgodnie z instrukcją.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline mmariom

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Pomógł? 2
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 06, 2019, 20:39:59 pm »
Jeśli chodzi o pin to z naszymi lekarzami nie będzie większego  problemu.  O pewnych procedurach decydują szefowie instytucji i to się u nas sprawdza. Na szczęście :-)
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2019, 21:01:43 pm wysłana przez mmariom »

Offline jolcias

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł? 2
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 10, 2019, 18:16:13 pm »
mam moduł Stomatolog nie mam dostępu do modułu GABINET czy jest możliwa konfiguracja e-recept

Offline andy83

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 290
  • Pomógł? 19
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 10, 2019, 18:34:01 pm »
W Stomatologu :
opcje wizyty, wspólne -> zakładka inne opcje -> przycisk opcje wizyty -> zakładka recepta -> zakładka e-recepta

Offline jolcias

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł? 2
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 11, 2019, 07:29:54 am »
Dziękuje

Offline greglo

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł? 0
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 14, 2019, 16:19:59 pm »
Dziś zakładałem e-receptę i pojawił się taki błąd:
 
Błąd wysyłki dokumentu HL7/CDA:
Brak dostępności systemu P1. Szczegóły: The signature or decryption was invalid

grrrr??

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 14, 2019, 19:22:03 pm »
Z jakiego programu to to wystawiane? Jak mi w googlach na błąd w pierwszych linkach pokazują się strony forów dla programistów, to może sugerować błąd oprogramowania końcowego.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline cocolinko

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 286
  • Pomógł? 16
  • Mazowiecki OW
Odp: eRecepta jeszcze raz.
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 14, 2019, 19:54:32 pm »
U mnie dziś dostawca oprogramowania puścił aktualizację na HL7 recepta działa.
Chodzi o system mediporta. Może coś poszło po stronie P1 i trzeba czekać na update.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 675
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 3
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9407 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3150 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]