Proszę pomóżcie:) Skonfigurowałam system P1, ustawiłam opcje wizyty zgodnie z instrukcją Kamsoftu wersja Nr 2018.03.0.00 (tryb pracy: e-recepta z podpisem kwalifikowanym, wgrane certyfikaty, ustawiony OID) - dodam, że z programu generują zwolnienia, a gdy próbuję wysyłać e-receptę pojawia mi się komunikat: Nie ustawiono opcji pozwalającej na korzystanie z funkcjonalności e-Recepty lub brak możliwości skorzystania z licencji na podpis cyfrowy" (licencję na podpis mam). Może macie jakieś pomysły jeszcze raz proszę o pomoc :)
Nie ustawiono opcji pozwalającej na korzystanie z funkcjonalności eRecepta lub brak możliwości skorzystania z licencji na podpis cyfrowy.
---
A ustawiona jest licencja na dane stanowisko ? Czy nr stanowiska zgadza się ?
Edit: OK problem rozwiązany - trzeba poustawiać nry stanowisk w module Administrator->Licencje->HZiCh (intuicyjne, prawda?)
Na razie dajemy na karteczce. Dopiero zaczeliśmy z jednym lekarzem ale działa to ok. Apteka jest blisko więc mamy informację na bieżąco. Nie było żadnych problemów.
Podmiot gospodarczy ma uzupełniony długi REGON, numer RZOZ i dane w zakładce "K"?
Może ktoś dysponuje tajemną wiedzą o co chodzi w polu "Nr miejsca:" na karcie miejsca wykonywania świadczenia? Widzę że PPS weryfikuje wypełnienie tego pola przy podłączeniu do P1 a za cholerę nie wiem co tam wpisać w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej.
Ktoś w ogóle podłączył PPSa do P1 dla praktyki?
EDIT: Nie w tym dziale napisałem. Ale gdyby ktoś miał taki problem: chodzi o nr porządkowy, najczęściej po prostu "1".