collapse

Reklama


Autor Wątek: Kod błędu 50314059  (Przeczytany 6680 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karington

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 115
  • Pomógł? 2
  • WIELKOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Kod błędu 50314059
« dnia: Stycznia 17, 2019, 14:55:55 pm »
Witam wszystkich,

serdeczna prośba o pomoc, czy miał ktoś do czynienia z błędem o kodzie 50314059 PRZEKAZANE UPRAWNIENIA DODATKOWE DOTYCZĄ TYLKO OKREŚLONYCH ZAKRESÓW ŚWIADCZEŃ REHABILITACJI LECZNICZEJ.
Dziś wysłałem raport statystyczny w którym miałem ujętych pacjentów ze znacznym stopniem niepełnosprawności za miesiąc styczeń 2019 i otrzymałem w zwrotce powyższy błąd.
Kod uprawnień dodatkowych zaznaczyłem podobnie jak w listopadzie i grudniu 2018- ZSN.
Czy coś od nowego roku się znowu zmieniło w przypadku pacjentów ze znacznym stopniem ?

Offline karington

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 115
  • Pomógł? 2
  • WIELKOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 17, 2019, 17:20:37 pm »
Temat już nie aktualny.
Poradziłem sobie.

Z góry bardzo dziękuję.

Offline C.M. Legionów w Lęborku

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 671
  • Pomógł? 43
  • Centrum Medyczne "Legionów" w Lęborku
    • C.M. Legionów w Lęborku
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 25, 2019, 15:07:04 pm »
a w jaki sposób ?

Offline jarkusm

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 149
  • Pomógł? 5
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 01, 2019, 15:19:57 pm »
Temat już nie aktualny.
Poradziłem sobie.

Z góry bardzo dziękuję.

Też bym chętnie podziękować Ci z góry, gdybyś powiedziała, gdzie był błąd. Dla mnie temat aktualny.

Offline mch

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Pomógł? 1
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 07, 2019, 12:49:44 pm »
Prawdopodobnie chodzi o pacjenta z orzeczeniem o niepełnosprawności, które ma wpisane a świadczenie (produkt) jako normalne.

Offline jarkusm

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 149
  • Pomógł? 5
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 07, 2019, 12:52:55 pm »
W moim przypadku trochę inaczej. Producent oprogramowania chciał dobrze i trochę przekombinował. Jednak juz wszystko jasne.

Offline C.M. Legionów w Lęborku

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 671
  • Pomógł? 43
  • Centrum Medyczne "Legionów" w Lęborku
    • C.M. Legionów w Lęborku
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 07, 2019, 18:10:55 pm »
ja musiałem ograniczyć daty orzeczeń do dat rehabilitacji, błąd występował gdy pacjent był u lekarza POZ lub specjalisty mając w tym czasie aktywne dodatkowe uprawnienia wynikające z ZSN. Więc pomogło zdublowanie orzeczeń w systemie i odpowiednia rozpiska dat.
Nie mniej jednak trochę to upierdliwe

Offline jarkusm

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 149
  • Pomógł? 5
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 08, 2019, 10:34:09 am »
ja musiałem ograniczyć daty orzeczeń do dat rehabilitacji, błąd występował gdy pacjent był u lekarza POZ lub specjalisty mając w tym czasie aktywne dodatkowe uprawnienia wynikające z ZSN. Więc pomogło zdublowanie orzeczeń w systemie i odpowiednia rozpiska dat.
Nie mniej jednak trochę to upierdliwe

Dokładnie tak. Wygląda na to, że pracujemy na tym samym programie.

Offline tom-kom.pl

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Pomógł? 1
    • tom-kom.pl
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 05, 2019, 14:30:53 pm »
Witam.
Można wiedzieć jak sobie poradzić z w/w błędem (przekazane uprawnienia dodatkowe dotyczą tylko określonych zakresów świadczeń rehabilitacji leczniczej)?

U mnie WLKP NFZ przeprowadził weryfikację wsteczną za 2018 rok i w przypadku jednego pacjenta, który chodził 10 dni w jednym z tych dni wykazują ten błąd.
Pacjent wpisany z identycznymi uprawnieniami przez cały turnus, rozliczony prawidłowo w 2018 roku.
Pozdrawiam
Tomek

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 05, 2019, 16:00:46 pm »
Świadczenia zakwestionowane podpięte są pod zwykły punkt umowy, a dodane jest do nich uprawnienie dodatkowe wskazujące na rozliczenie pod punktem dla niepełnosprawnych. Przepnij je na ten punkt i powinno być dobrze.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline tom-kom.pl

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Pomógł? 1
    • tom-kom.pl
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 05, 2019, 18:38:28 pm »
Świadczenia zakwestionowane podpięte są pod zwykły punkt umowy, a dodane jest do nich uprawnienie dodatkowe wskazujące na rozliczenie pod punktem dla niepełnosprawnych. Przepnij je na ten punkt i powinno być dobrze.

Takie banalne, a jednak przeoczyłem - dziękuję bardzo.

A może wiecie skąd takie wzięło się takie podpięcie pod umowę, skoro reszta z 10 dni cyklu była prawidłowo podpięta, a module rehabilitacja w KS-SOMED działa to na zasadzie powielania.
Pozdrawiam
Tomek

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 05, 2019, 19:36:31 pm »
Nie powinno tak się stać. Nie wiem jak masz zorganizowane podejście do podpinania punktu umowy - cze przez grupę pacjentów na punkt dla niepełnosprawnych czy tylko z ustawieniem priorytetu na umowie dla punktu zwykłego (ja mam raczej opcję drugą), ale do tej pory nie zaobserwowałem takiego przypadku.
Może ktoś coś na danym dniu ręcznie wyedytował i przeliczył.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline tom-kom.pl

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Pomógł? 1
    • tom-kom.pl
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #12 dnia: Marca 05, 2019, 20:26:10 pm »
Nie powinno tak się stać. Nie wiem jak masz zorganizowane podejście do podpinania punktu umowy - cze przez grupę pacjentów na punkt dla niepełnosprawnych czy tylko z ustawieniem priorytetu na umowie dla punktu zwykłego (ja mam raczej opcję drugą), ale do tej pory nie zaobserwowałem takiego przypadku.
Może ktoś coś na danym dniu ręcznie wyedytował i przeliczył.

Najwidoczniej było tak jak mówisz i ktoś ręcznie to przeliczył, choć nie wiem czy rejestratorki podołałyby takiemu zadaniu.
A dla niepełnosprawnych mam utworzoną grupę i z automatu jak przy pacjencie takową zaznaczę to przelicza na odpowiedni pkt umowy.
Pozdrawiam
Tomek

Offline 8monia1

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł? 0
Odp: Kod błędu 50314059
« Odpowiedź #13 dnia: Marca 07, 2019, 10:49:07 am »
Bardzo dziękuję za pomoc. Miałam ten sam problem a dzięki Wam poszło :)
Fizjo-Med
Poradnia Rehabilitacyjna
mMedica

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 651
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]