collapse

Reklama


Autor Wątek: Aktualizacja bazy leków BLOZ  (Przeczytany 4429 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 679
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Aktualizacja bazy leków BLOZ
« dnia: Października 14, 2018, 19:14:35 pm »
Witam. Ostatnio zmieniałem IP serwera od Somed-a, poustawiałem w programie (INNE -> konfigurator systemu, połączenie główne, baza ćwiczeniowa oraz inne ustawienia już pod ten nowy IP. Zrobiłem aktualizacje programu przeszła, potem chciałem zaaktualizować bazę leków BLOZ i wyskoczył mi błąd (w załączeniu zrzuty ekranu). Nie wiem może muszę coś jeszcze przestawić w ustawieniach programu. Ktoś miał ten problem i może pomóc ?.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Aktualizacja bazy leków BLOZ
« Odpowiedź #1 dnia: Października 14, 2018, 19:58:52 pm »
Wg mnie jedno nie wpływa na drugie.
Ten komunikat to raczej brak dostępności usługi po stronie Kamsoft (zdarza się jak sa rpace serwisowe) albo poblokowany internet po stronie tego komputera (zapora, ruter, porty, itp itd.), z którego odpalasz aktualizację. Czy ten problem występuje ciągle? Jak masz inne komputery i nie ograniczany internet, to spróbuj może z innego kompa.
Miałem ostatnio przypadek jak dostawca coś pokombinował i niektóre rzeczy były ograniczone. Ogólnie miało być wszystko odblokowane i dostępne, ale jak co do czego, to automaty w kierunku Kamsoftu odpowiadały albo sporadycznie albo w ogóle. Może takie coś masz u siebie.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline neelix

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Pomógł? 39
Odp: Aktualizacja bazy leków BLOZ
« Odpowiedź #2 dnia: Października 14, 2018, 22:16:25 pm »
Miałem tak samo w sobotę wieczorem po aktualizacji do 2018.03. Sprawdzę jutro rano czy działa.

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 679
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Odp: Aktualizacja bazy leków BLOZ
« Odpowiedź #3 dnia: Października 15, 2018, 07:29:16 am »
no ja robiłem aktualizacje programu w piątek więc może coś być ze popsuli w tej nowej wersji

Offline neelix

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Pomógł? 39
Odp: Aktualizacja bazy leków BLOZ
« Odpowiedź #4 dnia: Października 15, 2018, 12:32:27 pm »
Aktualizacja do 2018.3 uniemożliwia aktualizację bazy BLOZ! Właśnie przetestowałem na drugiej instalacji i to samo: 2018.02 BLOZ się aktualizuje, upgrade do 2018.03 i 10 minut później próba aktualizacji BLOZa kończy się właśnie takim komunikatem jak w pierwszym poście.

Offline andy83

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 290
  • Pomógł? 19
Odp: Aktualizacja bazy leków BLOZ
« Odpowiedź #5 dnia: Października 15, 2018, 14:13:41 pm »
SOMED dostosowali do BLOZ13, tylko zapomnieli o pozostałych rzeczach. Standard



Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 49
Odp: Aktualizacja bazy leków BLOZ
« Odpowiedź #6 dnia: Października 15, 2018, 15:30:07 pm »
SOMED dostosowali do BLOZ13, tylko zapomnieli o pozostałych rzeczach. Standard
Nie taki standard. Jeśli się potwierdzi przypuszczenie, to niestety, jest to błąd z kategorii nietestowalnej. Adres lokalny, zamiast globalny. W całej centrali oraz we wszystkich oddziałach będzie działać. Będzie, bo to niestety adres lokalny.

Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 49
Odp: Aktualizacja bazy leków BLOZ
« Odpowiedź #7 dnia: Października 15, 2018, 16:00:27 pm »
Zalecam aktualizację do wersji 2018.03.0.01. Powinno problem rozwiązać.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Aktualizacja bazy leków BLOZ
« Odpowiedź #8 dnia: Października 15, 2018, 17:13:13 pm »
Jeśli dobrze rozumiem, to centrala i oddziały dotyczą Kamsoftu (VPN, więc mamy rozległy LAN), więc testy są przeprowadzane w środowisku nie do końca odzwierciedlającym środowisko w jakim pracuje użytkownik końcowy. Zmieniając środowisko testów na zewnętrzne (przynajmniej w procencie małym) to błąd staje się testowalny i o na samym starcie.
Ogólnie jednak każdy system rozwijany obarczony jest prawdopodobieństwem wystąpienia błędu. W takim przypadku liczy się szybkość reakcji nań, a z tym było teraz ok, więc nie ma co narzekać.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 533
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]