Witam, chciałabym podzielić się moimi doświadczeniami z realizacją tego zarządzenia. Otóż na koniec listopada okazało się, że wg naszej opinii łapiemy się na wyższy wskaźnik - poprawiliśmy około 400 świadczeń z kardiologii (zarówno pacjentów kontrolnych i pierwszorazowych). Po wysłaniu świadczeń na początku grudnia pojawiło się około 70 stron błędów w Portalu - Błąd - 51616025 - Nieprawidłowe sumowanie świadczeń aos w tym samym dniu w ramach świadczeniodawcy
[2018-12-06 00:47] Błąd - 51690101 - Do uzupełnienia. Od razu zadzwoniłam do NFZ (5.12) - do działu zajmującego się błędami, zgodnie z radą pracownika napisałam e-mail z wyjaśnieniem na jakiej podstawie chcemy rozliczyć z wyższym wskaźnikiem. Dzwoniłam do NFZ co tydzień przez cały grudzień - żeby się przypomnieć i dowiedzieć na czym stoimy - otrzymywałam informację ,że jeszcze nie wiedzą czy łapiemy się na wyższy wskaźnik ponieważ nie ma raportu z działu kolejkowego, pod koniec grudnia były urlopy ...., I tak nastąpił 11 stycznia kiedy podjęto decyzje że jednak spełniliśmy wymagania, błędy zniknęły.