Aktualna wersja KS-PPS: 2024.03.1.1 z dnia 2024-10-31Monitoring temperatury w lodówkach medycznych Kontakt redakcja@forumpps.plJesteśmy na Facebooku, dołącz do nas! 16 Lecie Forumpps.pl
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Witam! Mam problem ze świadczeniem u pacjenta ubezpieczonego w Norwegii: na SZOI błąd importu 50301009 Brak adresu pacjenta w państwie stałego zamieszkania. Tego samego pacjenta rozliczyłem w marcu i wszystko było OK, a od tego czasu nic nie zmieniałem w karcie pacjenta ani karcie dokumentu uprawniającego UE. Jest to Polak na stałe mieszkający w Polsce, ubezpieczony przez małżonka pracującego w Norwegii. Pacjenta mam wprowadzonego w następujący sposób:- na karcie pacjenta wypełnione imię, nazwisko, PESEL, płeć, pole cudzoziemiec NIE JEST zaznaczone, zaznaczone uprawniony do świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji, tytuł ubezpieczenia to ubezpieczony na podstawie przepisów o koordynacji (UE); zakładka adres nie jest wypełniona.- na karcie dokumentu uprawniającego mam wypełnione kompletnie następujące części: dokument, osoba której wydano dokument, ADRES W PAŃSTWIE STAŁEGO ZAMIESZKANIA; natomiast adres przebywania w Polsce jest pusty.Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć, gdzie tkwi błąd?
Wersja KS-PPS 2010.02.0.4
hmm .. a moze tak czas pomyslec o aktualizacji programu ? aktualna wersja to juz 2010.05.0.0 i bez niej prawdopodobnie nie rozliczysz juz nic w NFZ po 1.11.2010
Cytat: PiotrSz w Listopada 03, 2010, 11:01:18 amhmm .. a moze tak czas pomyslec o aktualizacji programu ? aktualna wersja to juz 2010.05.0.0 i bez niej prawdopodobnie nie rozliczysz juz nic w NFZ po 1.11.2010Ja mam wszędzie tak stare wersje i idzie bez problemów.
Cytat: Bartosz w Stycznia 06, 2010, 15:38:13 pmW przypadku pacjenta zamieszkałengo na stałe poza Polską należy wypełniać powyższe pola jak dotychczas, wskazując właściwe państwo zamieszkania na karcie pacjenta.Ścieżka: Rejestracje->Dokumenty uprawniające UE To jest mój przypadek (Polak mieszkający na stałe poza Polską i ubezpieczony w innym kraju UE). Pogubiłem się więc totalnie. Poprawcie mnie jeśli źle rozumuję. Wg tego co pisze kamsoft powinienem tak jak dotychczas na karcie pacjenta zaznaczyć cudzoziemiec i uprawniony do świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji oraz wybrać kraj, w którym jest ubezpieczony i obok dodać dokument uprawniający (tak robiłem dotychczas i było ok), ale Piotr pisze że teraz już się tego nie robi, więc jak to powinno być?No i oczywiście dodał bym poniżej tytuł uprawnienia: ubezp. na podst. przep. o koordynacji. a w dokumencie uprawniającym podałbym tylko adres w państwie stałego zamieszkania czyli tego poza Polską (prócz danych dotyczących karty EKUZ).edit:i jeszcze pytanie, który adres i gdzie w drugiej zakładce pacjenta wpisać? Dla mnie to jakaś bzdura totalna. Skoro pacjent podaje adres zamieszkania w kraju tymczasowego pobytu i stałego zamieszkania to powinienem móc je wpisać a program powinien wysyłać wymagane dane do NFZ, a nie że jest kilka przypadków.mam jeszcze jednego unijnego pacjenta odrzuconego z błędem: brak adresu przebywania w Polsce. Czyżby jednak były niezbędne dwa adresy?
W przypadku pacjenta zamieszkałengo na stałe poza Polską należy wypełniać powyższe pola jak dotychczas, wskazując właściwe państwo zamieszkania na karcie pacjenta.Ścieżka: Rejestracje->Dokumenty uprawniające UE