Ok. Ustawiłem ścieżkę na CWU1. Sprawdzam na bazie pacjenta - plik zapisuje się do podanego folderu (niby wszystko ok), ale nadal PPS nie widzi tego pliku. Więcej - pliki z końcówek dalej zapisują się do domyślnego CWU a nie do podanego CWU1. Błąd musi tkwić gdzieś głębiej w PPSie. Chyba trzeba będzie napisać do KS :D
Komunikat z podglądu uprawnień eWUŚ:
"Nie udało się odnaleźć pliku z potwierdzeniem uprawnień 'nazwa pliku'.zip
w określonej lokalizacji \\\'ip'\KS\KS-PPS\CWU\201301\'nazwa pliku'.zip "
[...] a nie możesz na serwerze zamapować tego samego udziału z CWU co mają klienci ? [...]
Ja tak mam i wszystko działa.i pliki potwierdzeń przechowujesz na serwerze w domyślnym podkatalogu CWU? Czy zmieniłeś jego lokalizację bądź nazwę?
Nie mam czasu tego sprawdzać a może ktoś wiem. Czy jak ustawię zapisywanie potwierdzeń na serwerze (poprzez ścieżkę sieciową do udziału) to czy na laptopach z klientem PPSa też się gdzieś zapisze plik z potwierdzeniem czy tylko na serwerze?
[...] i pliki potwierdzeń przechowujesz na serwerze w domyślnym podkatalogu CWU? Czy zmieniłeś jego lokalizację bądź nazwę? [...]
Chodziło mi o to, czy na serwerze jest to domyślny katalog CWU czy stworzyłeś inny, ale z tego co piszesz to katalog który udostępniłeś jest w innej lokalizacji.[...]
[...] Wydedukowałem, że być może KS-PPS zapisuje najpierw w podkatalogu CWU plik z potwierdzeniem, następnie kopiuje go do lokalizacji sieciowej i kasuje z CWU.
To by tłumaczyło brak plików potwierdzeń w przypadku gdy lokalizacja sieciowa odwołuje się do katalogu CWU.
Czyli jeśli ustawimy zakaz usuwania to pozostanie niezahasłowany plik XML :). Pytanie tylko czy KS-PPS zgłosi błąd.