Witam wszystkich,
w dniu 18 marca 2015 roku na stronie WOW NFZ pojawił się komunikat dotyczący zgłaszania nowych wyrobów medycznych.
Zawarta jest w nim informacja, że w przypadku zgłaszania zmian do umowy w zakresie asortymentu należy wskazywać we wnioskach wyłącznie nazwy handlowe wyrobów medycznych, pod którymi zostały one zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Ponadto NFZ zobowiązuje wszystkich świadczeniodawców do dokonania ponownej weryfikacji wcześniej zgłoszonych do umowy wyrobów medycznych pod względem poprawności nazw handlowych tych wyrobów oraz zgłoszenia ewentualnych zmian w załączniku nr 1 do umowy: harmonogram-zasoby.
Moje pytanie to skąd mam uzyskać właściwe/prawidłowe nazwy handlowe wyrobów medycznych? Gdzie tego szukać?
Czy takie nazwy powinienem uzyskać bezpośrednio od firm u których się zaopatruje?
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i za pomoc i jednocześnie przepraszam jeśli temat na forum się już pojawił.