collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak licencji na wczytywanie uprawnień pacjenta  (Przeczytany 7461 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline anita_anita

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Pomógł? 0
Brak licencji na wczytywanie uprawnień pacjenta
« dnia: Marca 03, 2015, 09:20:07 am »
taki mam komunikat, mimo, że licencja ważna do 30 kwietnia 2015r.
Co to za cholerstwo?

Offline jedin

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 651
  • Pomógł? 10
Odp: Brak licencji na wczytywanie uprawnień pacjenta
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 03, 2015, 12:35:45 pm »
No tak ale pewnie licencja na program, a na moduł do importu ewuś juz sie wczesniej skonczyła i przy zrobieniu aktualizacji uaktywniła sie pytajka

Offline anita_anita

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Pomógł? 0
Odp: Brak licencji na wczytywanie uprawnień pacjenta
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 03, 2015, 14:00:52 pm »
no właśnie nie- sprawdzałam, licencja jest łączna na kilka modułów: w tym właśnie serwuś, wspomaganie rozliczeń w aos, słowniki ICD.

Offline Profesor Wilczur

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 862
  • Pomógł? 81
  • W-M OW NFZ
Odp: Brak licencji na wczytywanie uprawnień pacjenta
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 03, 2015, 14:12:54 pm »
Proponuję kontakt z serwisem.

Offline NZOZ_SM

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 100
  • Pomógł? -1
Odp: Brak licencji na wczytywanie uprawnień pacjenta
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 29, 2015, 22:24:05 pm »
Podłączam się pod temat, bo mam ten sam problem. Też mam kilka modułów i po aktualizacji serwuś przestał działać ... rozumiem, że to 15-02  przy module importu serwuś oznacz, iż z końcem lutego skończyła mi się licencja ?
Pytam, bo nie zamawiałem tych licencji. 

Offline NZOZ_SM

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 100
  • Pomógł? -1
Odp: Brak licencji na wczytywanie uprawnień pacjenta
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 29, 2015, 23:17:07 pm »
Podczas procesu zamawiania licencji widać do kiedy na jaki moduł jest licencja ważna. Na Serwusia była do 28.02.2015r.
Tak więc, znów wygaśnięcie przyczyną problemu. Co ciekawe dopiero po aktualizacji PPS przestaje działać pobieranie potwierdzeń ubezpieczenia.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 571
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]