collapse

Reklama


Autor Wątek: Uzupełnienie oferty  (Przeczytany 15057 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Uzupełnienie oferty
« dnia: Kwietnia 03, 2014, 17:49:36 pm »
Ponowna generacja wydruku oraz wersji elektronicznej w celu ujawnienia prawidłowego numeru wpisu do rejestru.

Czy jakoś tak. Po jaką cholerę w takim razie dołącza się oświadczenie o wpisach do rejestrów?
I tutaj pada najważniejsze pytanie. Czy wydruk oznaczenia uzupełnienia oferty mam zrobić z tej starej, złożonej oferty czy nowej, wygenerowanej w celu ujawnienia numery wpisu  ::)

Offline Przemyslaw

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1315
  • Pomógł? 33
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 03, 2014, 18:00:22 pm »
Moim skromnym zdaniem nowy wydruk oznaczenia oferty. Może się różnić kod kreskowy. Np numer instalacji, data zatwierdzenia i cholera wie co jeszcze.
 Pani skanera użyje na kodzie, włoży płyte a tutaj - niezgodność i radość wielka. Teraz to on został zagięty. Cwaniak jeden. ;)

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 03, 2014, 18:05:34 pm »
No właśnie cholera wie. Z drugiej strony można rozumować w ten sposób: Jest to uzupełnienie złożonej wcześniej oferty czyli oznaczenie powinno być z tamtej. A nowy wydruk i płytę i tak nie będą porównywać z oznaczeniem.

Offline j00ls

  • Global Moderator
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 387
  • Pomógł? 11
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 03, 2014, 20:22:46 pm »
Ja uzupełniałem dokumenty do nocnej generując oznaczenie z zatwierdzonej oferty. Ale w samej ofercie nie grzebałem.
gbak:finishing, closing, and going home

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 03, 2014, 20:24:35 pm »
Właśnie ja też nie grzebałem w ofercie, zabronili tego :)
Po prostu skopiowałem złożoną ofertę, zatwierdziłem i wydrukowałem.

Offline j00ls

  • Global Moderator
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 387
  • Pomógł? 11
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 03, 2014, 20:39:36 pm »
A po co kopiowałeś skoro nie nic nie zmieniałeś?
gbak:finishing, closing, and going home

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 03, 2014, 20:56:50 pm »
Bo samo wgranie profilu nie spowoduje, że na wydruku oferty pojawią się zmiany jakie zrobili sobie na SZOI.

Offline Przemyslaw

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1315
  • Pomógł? 33
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 03, 2014, 21:10:35 pm »
Starzy ludzie mówia - zanim ofertę zatwiedzisz kopie masz jej zawsze przed zatwierdzeniem w osobnym katalogu.

Pawle - powoduje. jeśli masz niezatwierdzoną ofertę a wgrasz jeszcze raz profil to zmiany będą.
Pamiętaj Nikt prawie nie wie, dokąd go zaprowadzi droga, póki nie stanie u celu
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2014, 21:12:06 pm wysłana przez Przemyslaw »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 03, 2014, 21:13:36 pm »
A po cholerę robić kopię skoro można ją po zatwierdzeniu normalnie skopiować.
Twierdzisz, że po zatwierdzeniu oferty jak wgrasz profil to pojawią się zmiany. Bardzo ciekawe rzeczy prawisz. Próbowałeś? Bo ja tak.

Offline j00ls

  • Global Moderator
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 387
  • Pomógł? 11
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 03, 2014, 21:15:52 pm »
Tu Paweł ma rację. Czyli jednak robiłeś zmiany. A powiedz mi, jak zmieniłeś dane dot. wpisu do rejestru?
gbak:finishing, closing, and going home

Offline Przemyslaw

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1315
  • Pomógł? 33
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 03, 2014, 21:19:05 pm »
Kopia przed zatwierdzieniem.. były złe godziny pracy lekarzy. Importujesz nowy profil i się zmieniają. PISAŁEM NIE PO ZATWIERDZENIU. Dlatego zawsze warto miec kopie gotową ale nie zatwierdzoną.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 03, 2014, 21:23:39 pm »
Jak zatwierdzisz a później skopiujesz ofertę to znowu masz ją wprowadzoną i możesz sobie zmieniać. Ale nie o tym jest tu mowa. Termin na złożenie oferty minął i teraz nawet jak masz kopię przed zatwierdzeniem to nie możesz nic w ofercie zmienić. Jedyne co zrobiłem to wgrałem nowy profil tylko po to, żeby na wydruku pojawił się wpis do rejestru. Oczywiście danych dot. wpisów nie zmieniałem. Wychodzi na to, że sami sobie zmienili a ode mnie chcą nowego wydruku głąby. Dziwne, że jakieś 2 tygodnie temu składaliśmy ofertę na konkurs i nie było żadnego problemu ale to pewnie zależy od pani przewodniczącej komisji, której wiecznie coś nie pasuje.

Offline j00ls

  • Global Moderator
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 387
  • Pomógł? 11
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 03, 2014, 21:39:01 pm »
Dzięki - tak myślałem. A jeszcze powiedz jaki zakres jak możesz stm czy reh?
gbak:finishing, closing, and going home

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 03, 2014, 21:39:51 pm »
PRO

Offline wk

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Pomógł? 0
Odp: Uzupełnienie oferty
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 07, 2014, 08:59:08 am »
Paweł, czy po wgraniu nowego profilu miałeś już prawidłowy wydruk? U mnie dzieje się coś dziwnego, ponieważ na SZOI mam dodane przez NFZ dwa wpisy do rejestru (stary i nowy). Po wczytaniu nowego profilu do NFZ-KO w zakładce dane świadczeniodawcy > wpisy do rejestrów rownież te dwa wpisy widnieją. I teraz: po utworzeniu nowej oferty zauważyłem, że gdy nie jest jeszcze ona zatwierdzona to w podglądzie wydruku widnieje nowy-prawidłowy numer wpisu natomiast zatwierdzenie oferty powoduje, że przypisuje się stary-błędny numer. Nie ma znaczenia czy kopiuję ofertę czy tworzę nową - jest to samo. O co chodzi...?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 486
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 5
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]