Witam,
Od nowego roku mamy problem z zaimportowaniem raportów zwrotnych i umów pobranych z SZOI na niektórych komputerach. A mianowicie w momencie próby importu (przycisk "Import" ) nie pojawia się spodziewane okno z katalogiem wyboru pliku do zaimportowania tylko PPS (w wersji 2013.03.3.0) bez ostrzeżenia kończy swoją pracę.
Co dziwne, próby dokonywano na 4 komputerach łączących się z serwerem gdzie jest PPS w ten sam sposób (RDP zarówno przez LAN jak i WLAN na tym samym access poincie) i tylko na jednym da się dokonać importu, a inne robią to "od czasu do czasu".
Dokonywaliśmy prób na 4 użytkownikach z superuprawnieniami, a nawet założyliśmy nowego użytkownika również z superuprawnieniami, ale nic to nie dało.
Aktualizacja do wersji 2014.00.0.0 nie przyniosła również poprawy. Poza tym problemem inne funkcjonalności modułu Rozliczenia działają prawidłowo.
Macie jakieś pomysły?