collapse

Reklama


Autor Wątek: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.  (Przeczytany 35156 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kumi20

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 01, 2013, 08:51:29 am »
to trochę nie poważne ze strony NFZ. Takie prace powinni planować na weekendy a nie w środku tygodnia. Ewuś miał sprawić, że będzie mniej papierów a tym czasem mam stertę oświadczeń.

Offline J.S.

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 3
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:08:40 am »
Z informacji od personelu, który pracował w nocy (POZN) EWUŚ działał od ok 1:00 do 4:00. Potem padł całkowicie.

Offline PanDB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 594
  • Pomógł? 7
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:10:55 am »
A jak nie ma dokumentów bo juz sie przyzwyczaił by ich nie nosic i posiadać . ?? Ku..wa jak w matrixie , wczoraj poprawialem recepty bo brakowało literki a przed  21 szt.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9408
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:22:12 am »
A jak nie ma dokumentów bo juz sie przyzwyczaił by ich nie nosic i posiadać . ??

No to przecież oświadczenie ;)

wczoraj poprawialem recepty bo brakowało literki a przed  21 szt.

Tylko nie zapomnij odpowiedniej pieczątki/naklejki/nadruku dać zgodnie z komunikatem ;)

Offline kumi20

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:25:15 am »
cały ten ewuś to było wyrzucenie pieniędzy w błoto ! po co to skoro nawet jak wyświetli że jest pacjent nieubezpieczony to napisze nam oświadczenie (nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy nie kłamie) i tak musimy go przyjąć.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9408
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:26:42 am »
http://kontakt24.tvn24.pl/temat,problemy-techniczne-e-wusia-moga-potrwac-kilka-godzin,94455,html?categoryId=496

A wy się tu pieklicie a to przecież:
Cytuj
Rzecznik NFZ potwierdza, że w Kielcach i Warszawie pojawił się problem z podsystemem zastępowym i radzi, aby wziąć do przychodni potwierdzenie ubezpieczenia.

cały ten ewuś to było wyrzucenie pieniędzy w błoto ! po co to skoro nawet jak wyświetli że jest pacjent nieubezpieczony to napisze nam oświadczenie (nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy nie kłamie) i tak musimy go przyjąć.

Nie nieubezpieczony tylko nieuprawniony ;)
A jak podpisze oświadczenie to mamy wszystko w głębokim poważaniu. On się będzie tłumaczył.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2013, 09:28:49 am wysłana przez Paweł »

Offline T

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Pomógł? 2
  • Łódzki OW
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:29:46 am »
cały ten ewuś to było wyrzucenie pieniędzy w błoto ! po co to skoro nawet jak wyświetli że jest pacjent nieubezpieczony to napisze nam oświadczenie (nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy nie kłamie) i tak musimy go przyjąć.
No i w czym problem ?
Masz zapłacone za pacjenta ? Masz
Jak skłamie to nie Twój problem, NFZ się tym będzie martwić i poproszą od Ciebie to oświadczenie.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9408
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:58:09 am »
Usługa HTTP na serwerze https://ewus.nfz.gov.pl/ws-broker-server-ewus/services/Auth/ jest zbyt zajęta.

:)

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 01, 2013, 09:58:48 am »
po co to skoro nawet jak wyświetli że jest pacjent nieubezpieczony to napisze nam oświadczenie (nie jesteśmy w stanie sprawdzić czy nie kłamie) i tak musimy go przyjąć.

tylko, że teraz z eWUSiem w takiej sytuacji świadczeniodawca będzie miał zapłacone za usługę a NFZ będzie ścigał pacjenta!
wcześniej "nieubezpieczenie" pacjenta wychodziło przy weryfikacjach wstecznych i świadczeniodawca musiał zwracać kasę do NFZ
jest różnica ?

pozdrawiam

Offline PanDB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 594
  • Pomógł? 7
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 01, 2013, 10:02:22 am »
 Pies drapał E-Wusia- Ja chciałem na urolopik , a tu zmiana hasła i nici z raportów

Offline dobie

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 371
  • Pomógł? 8
  • Podlasie
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 01, 2013, 10:03:27 am »
W radio podano teraz ze włanczany jest system zastępczy zanim naprawia ewusia.

Offline SieKam

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 1
  • Kujawsko-Pomorski OW
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 01, 2013, 10:06:55 am »
Przed chwilą w serwisie informacyjnym w Trójeczce jakaś gadajaca głowa z Centrali NFZ mówiła, że przerwa "we wunkcjonowaniu" eWusi i ZIP-a trwała ok godziny i jest juz wszystko ok ;D

A ja nadal nie mogę sprawdzać dzisiejszych pacjentów.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9408
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 01, 2013, 10:10:48 am »
Przecież wszystko pięknie działa tylko jest zbyt duże obciążenie ale to już przecież wina świadczeniodawców.

Offline PanDB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 594
  • Pomógł? 7
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 01, 2013, 10:12:55 am »
Na co mi Ewus jak SZOI padło a hasło zdechło

Offline SieKam

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 1
  • Kujawsko-Pomorski OW
Odp: eWUŚ - przerwa techniczna 19 lipca 2013 r. -> 31 lipca 2013 r.
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 01, 2013, 10:22:29 am »
"Przecież wszystko pięknie działa tylko jest zbyt duże obciążenie ale to już przecież wina świadczeniodawców."

Koniowi Pan to tłumacz
że pozwolę sobie klasyka zacytować :D

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 631
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 30.

[Pokaż zapytania]