Witam,
Mam pytanie odnośnie dokumentów potwierdzających ubezpieczenie .
Do poradni na zabiegi fizjoterapeutyczne zgłosił się pacjent, u którego sprawdzono ubezpieczenie przez system EWUŚ i jest na czerwono. Pacjent przedstawił jako dowód ubezpieczenia Zaświadczenie o przedłożeniu wniosku o zasiłek/świadczenie rehabilitacyjne za okres po ustaniu ubezpieczenia. Chcąc wpisać to ubezpieczenie do programu wybieram opcję pacjent ubezpieczony : osoby, którym przysługują uprawnienia do świadczeń, zgodnie z art.67 ust.6 ustawy. Dodając dokument ubezpieczenia jaki rodzaj dokumentu powinnam wybrać? Zaświadczenie czy Inny dokument potw. upraw.? Wybierając opcję zaświadczenie program żąda wpisania numeru NIP , na takim zaświadczeniu nie ma numeru NIP. Wybierając opcję inny dokument potw. upraw. Program żąda podania numeru a na tym zaświadczeniu nie ma żadnego numeru. ( są tylko dane pacjenta imię i nazwisko, pesel , rodzaj zasiłku , okresy obowiązywania, status i podpis osoby wystawiającej dokument). W jaki sposób dodać ubezpieczenie dla pacjenta z takim dokumentem, tak aby podczas wysyłki raportów do pliku nie pojawiały się błędy GDR???