collapse

Reklama


Autor Wątek: jak usunąć usuniętych  (Przeczytany 4512 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline and27

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Pomógł? 0
jak usunąć usuniętych
« dnia: Lutego 20, 2013, 22:31:35 pm »
Witam
Problem polega na tym, że raportem stat zostaly usunięte świadczenia (mające być usunięte); komunikat zwrotny był zablokowany okres rozliczeniowy; został odblokowany okres dla umowy; jak wysłać ponownie te pozycje do usunięcia.
1 W systemie są już usuniete te świadczenia
2 Raport nie może być ponownie wyslany bo zawiera kilkaset pozycji i jak zresztą namierzyć tego pacjenta w setkach pacjentów w setce raportów

Pozdrawiam, może ktoś ma takie doświadczenia
and

Offline ted

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 250
  • Pomógł? 7
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 21, 2013, 08:24:07 am »
Zobacz SERWIS  / Baza danych/ umożliwienie ponownego ....... Tak jest w PPS to myślę ze i SOMED tak samo

Offline Zdrowy

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Pomógł? 2
  • Mazowiecki OW
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 21, 2013, 10:19:29 am »
Spróbuj na liście raportów wybrać odpowiedni swx, kliknąć przycisk Funkcje (po prawej stronie) i "Oznaczanie zestawów do ponownego wysłania do NFZ".

Offline and27

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Pomógł? 0
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 21, 2013, 21:36:57 pm »
Chodzi o to, żeby wysłać pojedyncze świadczenia, nie ponownie cały raport

Offline Zdrowy

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Pomógł? 2
  • Mazowiecki OW
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 21, 2013, 22:42:38 pm »
W Rejestrze świadczeń można znaleźć usunięte zestawy (druga zakładka). Można filtrować wg wybranego raportu zwrotnego i/lub pacjenta. Później Funkcje dodatkowe -> Naprawy - Oznaczenie do ponownego wysłania.

Offline and27

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Pomógł? 0
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 23, 2013, 17:22:19 pm »
niestety serwer shoi odrzuca z komunikatem: przesłano nieprawidłowe identyfikatory uprawnień (brak identyfikatorów użytych w poprzednich wersjach zestawu świadczeń)

Offline and27

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Pomógł? 0
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 06, 2013, 10:47:40 am »
problem nierozwiązany, ma ktoś jakieś pomysły?

Offline doktor

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 151
  • Pomógł? 2
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 06, 2013, 11:23:01 am »
jeśli zaczytałeś zwrotkę to opcja odświeżania zestawu świadczeń powinna zadziałać.(zmienia identyfikator wersji na nr wyższy a reszta pozostaje bez zmian)
Ewentualnie można jeszcze przywrócić do  poprzedniego zestawu ale kiedyś się tą opcją bawiłem i zdublowałem zestawy i odrzucało mi cały raport więc nie polecam.
Nie wiem co znaczy"identyfikator uprawnień" ??uprawnień pacjenta?programu?

Offline and27

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Pomógł? 0
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 14, 2013, 08:32:27 am »
Problem rozwiązany, choć nie udało mi sie tego zrobić tak jak chciałem. Ale napiszę, może komuś sie przyda. Ten komunikat oznacza, że są jakieś róznice w danych kontaktu wysłanych wcześniej i obecnie. Mozna by pokombinować edytując raporty i szukać różnicy. Dodam, że pierwsze raporty były z pps, a dane później przeimportowane do someda. Nie było juz czasu na zabawę, zaktualizowałem pps, podwyższyłem o klka (kilka edycji) wersję, usunąłem i poslo bez problemów. Efekt jest, ale satysfakcji z NORMALNEGO działania somedu mniej.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: jak usunąć usuniętych
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 14, 2013, 09:20:34 am »
Jeżeli to był błąd
?Zmiana Atrybutów Uprawnienia O Podanym Identyfikatorze. Zestaw ŤWiadcze˝:XXXX Identyfikator Uprawnienia:2 Tytul_Rozl?
To wina była po stronie OW NFZ!

Ja miałem wczoraj odrzucone w ten sposób wszystkie świadczenia wysłane do ugody za 2012 rok (z KS-PPS)
Też myślałem, że to program robi jakieś jaja przy wysyłce (pomimo wysyłania SWIAD w wersji 6.4.0).
Jednak po telefonie do mojego OW NFZ okazało się, że wiedzą o problemie, jest on w ich systemie i czekają na poprawkę.
Po 14 poinformowali, że można wysyłać i rzeczywiście wszystko przeszło już bez błędu!
Dotyczyło to na pewno OW Małopolskiego i Dolnośląskiego

pozdrawiam

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 148
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9314 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3180 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]