collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak dokumentu uprawniającego  (Przeczytany 4677 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline togo

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł? 0
Brak dokumentu uprawniającego
« dnia: Lutego 06, 2013, 20:59:27 pm »
Proszę z góry o wybaczenie mojej ignorancji.
Próbuję uporać się z tytułowymi błędami w raporcie statystycznym.
Z lektury forum wywnioskowałem, że powinienem dodać dokument nie-eWUŚiowy na karcie "P. Informacje o pacjencie" (o ile go posiadam oczywiście).
Tylko co robić z dziećmi, które np. nie mają PESELu? Czy dobrze kombinuję, że wystarczy zmienić podstawę ubezpieczenia na "IA: [...] dzieci do 18 roku życia" ?
Czy to jest właściwy sposób ustalania uprawnień dla dzieci, których nie ma w eWUŚiu?

Pozdrawiam
Tomek

Offline togo

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł? 0
Odp: Brak dokumentu uprawniającego
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 07, 2013, 11:56:22 am »
Żeby nie wyjść na kompletnego tumana -
w dniu, w którym była np. wizyta patronażowa takiego przykładowego dzieciaczka,
pielęgniarka sprawdzała w eWuśiu jego opiekuna - takie mam zapewnienie od pielęgniarek, że zawsze opiekunowie byli sprawdzani na bieżąco (chyba, że opiekun nie był naszym pacjentem). Moje pytania:
Jak zweryfikować, że danego dnia pacjent był sprawdzany?
Co było robione źle, że pomimo tego sprawdzenia, dziecko widnieje jako niesprawdzone?
Czy chodzi może o brak peselu opiekuna w karcie pacjenta na zakładce rodzina?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
Tomek

Offline Zdrowy

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Pomógł? 2
  • Mazowiecki OW
Odp: Brak dokumentu uprawniającego
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 07, 2013, 12:18:18 pm »
Czy dobrze kombinuję, że wystarczy zmienić podstawę ubezpieczenia na "IA: [...] dzieci do 18 roku życia" ?

Nie.

Cytuj
Czy chodzi może o brak peselu opiekuna w karcie pacjenta na zakładce rodzina?

Bez tego skąd program ma wiedzieć kto jest opiekunem dziecka?

Czy dany PESEL był sprawdzony w EWUŚ można zobaczyć w SZOI, ale to nie odpowie na pytanie czy był sprawdzony w programie czy przez www.

Możesz spróbować zsynchronizować błędne świadczenia z opcją "Oznaczanie świadczeń jako sprawdzone w EWUŚ".
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2013, 12:26:48 pm wysłana przez Zdrowy »

Offline togo

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł? 0
Odp: Brak dokumentu uprawniającego
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 07, 2013, 13:52:19 pm »
Dziękuję za pomoc!
Dotąd naiwnie sądziłem, że program pobiera pesel opiekuna z deklaracji...

Czy dany PESEL był sprawdzony w EWUŚ można zobaczyć w SZOI, ale to nie odpowie na pytanie czy był sprawdzony w programie czy przez www.
Dodałem przykładowemu opiekunowi usługę z datą usługi dziecka i program pokazuje, że był
sprawdzany (i ubezpieczony) tego dnia. Niestety nijak nie przekłada się to na status ubezpieczenia dziecka. Czy można coś z tym zrobić?

Nie mogę znaleźć opcji "Oznaczanie świadczeń jako sprawdzone w EWUŚ" - ani w nowym, ani starym rejestrze świadczeń - czy opcja ta została dodana dopiero z wczorajszą aktualizacją, czy w ogóle źle szukam?

Pozdrawiam
Tomek

Offline Zdrowy

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Pomógł? 2
  • Mazowiecki OW
Odp: Brak dokumentu uprawniającego
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 07, 2013, 14:54:00 pm »
Niestety nijak nie przekłada się to na status ubezpieczenia dziecka. Czy można coś z tym zrobić?

Zaznaczyłeś pacjentowi (dziecku) w zakładce "NFZ/Ubezpieczenie" rodzaj ubezpieczenia "C"?

Cytuj
Nie mogę znaleźć opcji "Oznaczanie świadczeń jako sprawdzone w EWUŚ" - ani w nowym, ani starym rejestrze świadczeń - czy opcja ta została dodana dopiero z wczorajszą aktualizacją, czy w ogóle źle szukam?

Została dodana wczoraj (w wersji 0.11). Minus jest taki, że z tego co tu piszą inni, ta wersja generuje błędne pliki xml z raportami. Trzeba czekać :)

Offline togo

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 95
  • Pomógł? 0
Odp: Brak dokumentu uprawniającego
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 07, 2013, 15:23:59 pm »
Cytuj
Zaznaczyłeś pacjentowi (dziecku) w zakładce "NFZ/Ubezpieczenie" rodzaj ubezpieczenia "C"?
Wszystkie dzieci mają "C"

Sam w to nie wierzę, ale wygląda na to, że daje się to naprawić.
Po wykonaniu "F7 Przelicz" i zsynchronizowaniu zlecenia błąd znika, pomimo, że na karcie usługi i w innych miejscach status ubezpieczenia dalej widnieje jako "niesprawdzony".
Teraz pytanie, czy da się coś zrobić z tymi dziećmi, których rodzice nie byli weryfikowani we właściwym czasie - czy np. jak dodam im oświadczenie ze wsteczną datą, to będzie to miało taki sam skutek jak dodanie nie-eWUŚiowego ubezpieczenia u dorosłych? (położne w razie czego zdobędą podpisy)

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za podpowiedzi!
Tomek

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 567
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]