collapse

Reklama


Autor Wątek: problem z Ewuś  (Przeczytany 12129 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 18, 2013, 19:27:20 pm »
"Cholera, znowu ktoś nie odblokował" pomyślała, mówiąc "Przecież wszystko wporządku" i klikając "Odblokowanie/udostępnienie/czy co tak wciskają, żeby można było pobrać"

Offline Ryszard1948

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 14
  • Pomógł? 0
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 18, 2013, 19:34:04 pm »
Wpłatę zaksięgowano bo otrzymałem maila o tym że za chwile udostępnią mnie zaktualizowaną licencję / po godzinie następny mail o następującej treści  :
Plik klucza licencji zostanie udostępniony do pobrania w ciągu kilku najbliższych minut.
Aby pobrać plik, należy w planszy głównej programu KS-PPS użyć przycisku AKTUALIZACJA a następnie POBIERZ LICENCJĘ.  Było to o 13 i nic. W poniedziałek dzwonię do Kamsoftu
 

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 961
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 18, 2013, 19:37:34 pm »
Jak ja składałem zamówienie przez konto klienta na stronie KAMSOFT, to po zatwierdzeniu pojawił się komunikat że po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni.
Tylko jak na razie to nie zaksięgowano wpłaty chociaż w tym samym banku.

Offline jarekbart

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł? -1
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 18, 2013, 20:55:42 pm »
Ja już mam licencje na moduł, wczoraj kupiłem, dzisiaj pobrałem ale nic nie działa. Lecz jak jest napisane na stronie http://www.kamsoft.pl/prod/serwus/cennik.htm   
to: Funkcja importu zostanie udostępniona w poszczególnych systemach do końca stycznia 2013 roku. Do tego czasu można swobodnie korzystać z systemu SerWUŚ w celu sprawdzania na bieżąco uprawnień do świadczeń w systemie eWUŚ. Po uruchomieniu funkcji importu wszystkie sprawdzenia dokonane w systemie SerWUŚ zostaną pobrane do aplikacji rozliczeniowej lub medycznej i powiązane z pacjentami, którym udzielono świadczeń  :)

Offline jarekbart

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł? -1
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 18, 2013, 21:00:50 pm »
http://www.kamsoft.pl/prod/serwus/cennik.htm

Funkcja importu zostanie udostępniona w poszczególnych systemach do końca stycznia 2013 roku. Do tego czasu można swobodnie korzystać z systemu SerWUŚ w celu sprawdzania na bieżąco uprawnień do świadczeń w systemie eWUŚ. Po uruchomieniu funkcji importu wszystkie sprawdzenia dokonane w systemie SerWUŚ zostaną pobrane do aplikacji rozliczeniowej lub medycznej i powiązane z pacjentami, którym udzielono świadczeń

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 18, 2013, 21:14:35 pm »
Z tego co sie orientuję to będzie można pobrać na koniec miesiąca. Po wgraniu/wpisaniu świadczeń a przed raportem statystycznym. Teraz nawet nie ma jeszcze tego modułu w programie :)

Offline jarekbart

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł? -1
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 18, 2013, 21:22:48 pm »
Zastanawiam się czy w pierwszej kolejności wprowadzać świadczenia czy zaimportować dane z serwuś? Mam wprowadzone swiadczenia tylko z 2 stycznia, bo wtedy nie wiedziałem o istnieniu serwusia, kolejnych dni nie wprowadzałem czekając na możliwość importu z serwusia, tak więc nie wiem, chyba bedę czekał dalej

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 18, 2013, 21:32:58 pm »
Najpierw dane - później potwierdzenia. Inaczej może się nie zegrać jak będą poświadczenia dla pacjentów, których nie ma w bazie.

Offline jarekbart

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł? -1
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 18, 2013, 21:46:51 pm »
W takim razie może wyłączyć sprawdzanie przez kspps ubezpieczenia w ewuś bo jak wpisywałem świadczenie z 3 stycznia to pojawiło mi sie potwierdzenie ubezpieczenia na dzień dzisiejszy

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 19, 2013, 10:07:28 am »
Takie potwierdzenie teoretycznie nie powinno isc bo nie ma swiadczenia z ta data. Ale to tak w teorii.

Wysłane z mojej mikrofalowki

Offline Edyta26

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł? 0
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 30, 2013, 22:32:02 pm »
witam dziś zaktualizował KS-PPS do najnowszej wersji do 8, zakupiłam moduł importu , pobrałam licenję wszystko fajnie ale nie widze najwazniejszego potwierdzen ubezp z danego dnia np  z 28 a na pewno był sprawdzane, Zatem nie wiem co jest źle . Czy ktoś juz korzystał z importu z serwusia . Prosze o pomoc

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 30, 2013, 22:42:07 pm »
Importu z serwusia jeszcze nie ma.

Offline igabej

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Pomógł? 0
problem z Ewuś
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 04, 2013, 11:23:37 am »
A ja nie mogę wogóle sprawdzić w  ewuś w kspps -nie mam nic na czerwono ani zielono:( co jest nie tak albo czego nie mam uruchomione.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 04, 2013, 14:26:38 pm »
A ja nie mogę wogóle sprawdzić w  ewuś w kspps -nie mam nic na czerwono ani zielono:( co jest nie tak albo czego nie mam uruchomione.

Pewnie ktoś kiedyś kliknął na komunikacie o eWUŚ, żeby go wyłączyło.
Admin->Opcje
wyszukaj
EWUS_STATUS
i tam -1 zmień na 0 (PPS będzie pytał o ewuś), 1 (PPS będzie sprawdzał automatycznie, 2 (PPS będzie sprawdzał ręcznie po wciśnięciu F6)
Potem wróć na Rozliczenia->Pacjenci i tam wybierz pacjenta którego chcesz sprawdzić i daj F6
W okienku które wyskoczy wypełniasz dane logowania do eWUŚ i dajesz zapamiętaj

Pozdrawiam

Offline ewa123

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Pomógł? 0
Odp: problem z Ewuś
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 04, 2013, 14:35:26 pm »
pacjent był w styczniu na trzech wizytach sprawdzony w ewuś wszystko ok, pozweryfikowaniu raportu nfz zakwestionował pierwszą wizyte a reszta jest ok , twierdzą,że nie przekazano kompletnej informacji o ubezpieczeniu.próbowałam coś z tym zrobić ale cały czas nie chcą zweryfikować pozytywnie. pacjent dostarczył rmua .proszę o pomysł co z tym zrobić?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 248
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 3
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9314 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3180 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]