collapse

Reklama


Autor Wątek: Dziś niemożliwe połączenie z EWUŚ z poziomu KS-PPS  (Przeczytany 11332 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Odp: Dziś niemożliwe połączenie z EWUŚ z poziomu KS-PPS
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 08, 2013, 08:38:51 am »
Tak, nowe poprawne hasło , które działo przy logowaniu bezpośrednio do EWUŚ , niestety nie działa to w PPS

Zajrzyj do katalogu CWU w PPSie
oprócz plików potwierdzeń powinien tam być też log połączeń i błędów z eWUŚ.
Może w nim znajdziesz odpowiedź na swoje problemy

pozdrawiam

Offline Waverane

  • Kamsoft
  • Zaawansowany
  • *****
  • Wiadomości: 83
  • Pomógł? 3
Odp: Dziś niemożliwe połączenie z EWUŚ z poziomu KS-PPS
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 08, 2013, 15:20:29 pm »
Warto jeszcze sprawdzić, czy kilku użytkowników, nie działa z tym samym kontem eWUŚ. Komunikat ze strony NFZ o blokowaniu kont nieustająco się logujących będzie trafiał w takie właśnie instalacje. Jeżeli kilku użytkowników używa tego samego konta eWUŚ to PPS nieustająco musi się logować, bo kolejne logowanie przerywa sesję wcześniej uzyskaną. Próba sprawdzenia PESEL na tamtej sesji skończy się komunikatem o wygaśniętej sesji i następuje kolejne logowanie do eWUŚ (w celu uzyskania nowej sesji) i tak w kółko. Blokada konta murowana.

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: Dziś niemożliwe połączenie z EWUŚ z poziomu KS-PPS
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 08, 2013, 15:44:28 pm »
Hmmmm a czy wychodziłeś z programu i ponownie go uruchamiałeś? Obsługując KS-PPS jeśli naciśniesz kombinację klawiszy CTRL+SHIFT to zmieniasz język, który w systemie pozostaje nie zmieniony. Być może zaistniała taka sytuacja i w programie wklepujesz złe hasło nie wiedząc o tym? Natomiast logując się do eWUŚ przez przeglądarkę wpisujesz je poprawnie.

Offline krisekk82

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Pomógł? 0
Odp: Dziś niemożliwe połączenie z EWUŚ z poziomu KS-PPS
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 16, 2013, 00:12:33 am »
Miałem podobny problem, być może taki sam.
Wpisywałem poprawne (nowe) hasło w administratorze (opcje EWUS_HASŁO) i nic. Przy wpisywaniu pacjenta pokazywał się komunikat, że brak połączenia z eWUS czy jakoś tak. Gdy nie wpisałem hasła w administratorze przy danym operatorze tylko poprawiłem domyślny wpisując hasło coś ruszyło. A mianowicie, dodając pacjenta pojawił się komunikat, że podano błędne hasło do eWUS czy jakoś tak. Akceptując to, czy wciskając ok (już nie pamiętam) pojawiła się zakładka i tam wpisałem prawidłowe (nowe) hasło. Wszystko zadziałało.
Nie wiem czy to w ten sposób należało to zrobić, ale mi się udało.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 611
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]