collapse

Reklama


Autor Wątek: serWUŚ  (Przeczytany 58523 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pablo

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Pomógł? 0
  • Wielkopolska
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 02, 2013, 08:46:19 am »
A teraz najlepszy numer!

Jeśli ktoś będzie tworzył konto w serwusiu na nazwę użytkownika zarezerwowaną przez kogoś innego to jak myślicie co zrobi serwuś? Zgłosi błąd, że nazwa użytkownika zajeta? To by było zbyt oczywiste hehe - konto poprzednika zostanie skasowane a założone nowe - Wasze....

Ja osobiście oniemiałem ze zdziwienia...

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9407
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #61 dnia: Stycznia 02, 2013, 08:53:50 am »
Jak to ustaliłeś?

Offline Pablo

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Pomógł? 0
  • Wielkopolska
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #62 dnia: Stycznia 02, 2013, 09:08:03 am »
Utworzyłem profil na nazwę na którą tworzyłem wcześniej z tym że inne hasło, tel i mail. Poprzednie zostało skasowane a system utworzył nowe.

Manioo SE

  • Gość
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #63 dnia: Stycznia 02, 2013, 09:57:45 am »
też mi sie tak udało  :o

Offline gringo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 817
  • Pomógł? 22
  • Zachodniopomorski OW
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #64 dnia: Stycznia 02, 2013, 10:55:03 am »
A teraz najlepszy numer!

Jeśli ktoś będzie tworzył konto w serwusiu na nazwę użytkownika zarezerwowaną przez kogoś innego to jak myślicie co zrobi serwuś? Zgłosi błąd, że nazwa użytkownika zajeta? To by było zbyt oczywiste hehe - konto poprzednika zostanie skasowane a założone nowe - Wasze....

Ja osobiście oniemiałem ze zdziwienia...

Podobno ci co kupili garnki z Kamsoftu nie mają tego problemu  ;D
A tak poważnie, to duże niedopatrzenie ze strony producenta...
Przepraszamy. Taras widokowy nieczynny. Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu!

Offline Carlos

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 397
  • Pomógł? 6
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #65 dnia: Stycznia 02, 2013, 11:04:15 am »
Dzień dobry,
dziś na jednym peselu w nerwusiu trafił mi się komunikat:
ORA-01422: dokładne pobranie zwraca większą liczbę wierszy niż zamówiono
i nie zapisuje do listy poniżej.
Kaszana robi się powoli
Carlos

Offline marela

  • Sponsorzy Forum
  • Super Specjalista
  • *****
  • Wiadomości: 332
  • Pomógł? 6
  • Zachodniopomorski OW
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #66 dnia: Stycznia 02, 2013, 11:24:09 am »
Czy już jest możliwość zakupienia tego modułu do importu plików z Serwusia?
Ja zaraz chyba zwariuje, mam wpisywania tyle a od samego rana tylko telefony czy to się na pewno zapisuje.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #67 dnia: Stycznia 02, 2013, 11:27:54 am »
Kto to wie czy się zapisuje, to się okaże jak zakupimy to wspaniałe narzędzie.
Na szelki wypadek może brać oświadczenia?

Offline Pablo

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Pomógł? 0
  • Wielkopolska
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #68 dnia: Stycznia 02, 2013, 11:33:55 am »
Kto to wie czy się zapisuje, to się okaże jak zakupimy to wspaniałe narzędzie.
Na szelki wypadek może brać oświadczenia?

Jak masz 10 pacjentów dziennie to sobie możesz od każdego brać oświadczenia ale nie przy setkach...

Offline Patrycja

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł? 0
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #69 dnia: Stycznia 02, 2013, 11:41:58 am »
Kilka uwag po porannej walce z Ewusiem w przychodni :)

1/ Działa dość wolno - choć nie wiem, na ile to wina Ewusia, a na ile internetu.

2/ Bardzo duży problem to brak wyświetlania imienia i nazwiska pacjenta. Dochodzi do sytuacji, gdy nie wiadomo, czy system już zweryfikował czy nie. Bo jeśli w tej samej minucie sprawdzimy dwie osoby, to nie wiadomo, czy wyświetlone potwierdzenie dotyczy starego czy nowego pacjenta (a zatem czy można już się brać za kolejnego delikwenta, czy czekać grzecznie dalej).  W poz, gdzie rano w ciągu godziny rejestruje się ok. 70-80 osób, każda sekunda się liczy... A na zakładce 'bieżące' pesel wyświetla się dopiero po jakiejś chwili.

3/ Co ok. 30 minut regularnie mnie wywalało...

4/ Notorycznie lista "bieżących" czyściła się... czyli znikały wszystkie pesele wcześniej zweryfikowane. Za pierwszym razem prawie miałam atak paniki... Po kliknięciu kilka razy w 'bieżące" lista  pojawiała się znowu albo trzeba było logować się jeszcze raz.
Pozdrawiam,

Patrycja

Offline jedin

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 651
  • Pomógł? 10
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #70 dnia: Stycznia 02, 2013, 12:12:26 pm »
Witam, czy jeżeli wykupie moduła w kspps do importu potwierdzeń, to czy musze wówczas korzystac tylko z Serwusia , czy moge zapisywac gdzies potwierdzenia z ewus na komputwerze i poźniej je importowac do kspps, jeżeli tak to gdy zaimportuje takie potwierdzenia np z kilku dni , to po wprowadzeniu pacjentów z tych dni automatycznie przy danym pacjencie pojawi sie takie potwierdzenie, czyli program sam bedzie wiedział do którego pacjenta przypiąc potwierdzenie ?

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #71 dnia: Stycznia 02, 2013, 12:25:49 pm »
Tego dowiemy się pewnie dopiero jak ktoś kupi i przetestuje to.

Offline Pablo

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Pomógł? 0
  • Wielkopolska
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #72 dnia: Stycznia 02, 2013, 12:32:20 pm »
Poprawili :-)
Teraz pokazuje się komunikat "Podany login jest zajęty"

Offline Monia

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 245
  • Pomógł? 3
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #73 dnia: Stycznia 02, 2013, 16:28:02 pm »
Tak w kuj-pom już można telefonicznie zamawiać moduł-89zł netto,tak też uczyniłam.Dzisiaj w gabinecie myślałam ,że oszaleję,mam tylko więcej roboty, na wszelki wypadek spisuję dane z dokum. ubezpiecz. pacjentów , sprawdzam pacjentów w e-wuś  - zapisuję na dysku kody autoryzacji ,również sprawdzam w serwuś - podobno sie zapisuje ,ale nie widać kodów autoryzacji,czy tak ma być ,że kodów w serwuś nie widzę?Proszę o podpowiedż.

Offline mmila13

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 122
  • Pomógł? 3
Odp: serWUŚ
« Odpowiedź #74 dnia: Stycznia 02, 2013, 17:44:12 pm »
i Serwuś chyba nie dał rady :-(
Servlet Wrapper Error Page - No more connections available

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 526
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9407 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3150 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]