collapse

Reklama


Autor Wątek: Błędny aneks do umowy  (Przeczytany 4666 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zuzu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 0
Błędny aneks do umowy
« dnia: Stycznia 24, 2012, 17:16:21 pm »
Witam,

mam następujący problem.
Zaczytaliśmy aneks do umowy (UMX) jednak posiada on błędne wartości.
W jaki sposób można byłoby go usunąć z systemu? Nie ukryć, tylko usunąć całkiem, żeby powrócić do tego wcześniejszego.

Pozdrawiam

Offline zuzu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 0
Odp: Błędny aneks do umowy
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 26, 2012, 18:37:40 pm »
Pomoże ktoś?

Chodzi o to że NFZ udostępnił nam aneks do umowy jeszcze z 2011 r.
Po wczytaniu do systemu tego aneksu wszystkie wykonane świadczenia zarówno specjalistyczne jak i kompleksowe nagle stały są za 1 pkt. Nawet te, które już dawno zostały rozliczone...
Do tego wszystkie są gotowe do synchronizacji i do ponownego wysłania do NFZ-u....
Jaka może być przyczyna? Błędy w umowie? czy raczej wina stoi po stronie Someda?

Offline zwolak

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Pomógł? 3
Odp: Błędny aneks do umowy
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 30, 2012, 10:37:58 am »
Wiadomość z dzisiaj:

Szanowni Państwo

Otrzymaliśmy zgłoszenia o występujących błędach po wczytaniu aneksu do umowy NFZ na wersji 2012.00.0.08. Po wczytaniu aneksu błędnie wyliczana jest liczba punktów i kwota refundacji, przez co zlecenia otrzymują status "do synchronizacji" i po wykonaniu synchronizacji rejestru świadczeń generowane są korekty.
Do czasu znalezienia przyczyny i rozwiązania problemu prosimy o niewczytywanie aneksów do umów z NFZ.


Offline lechu35

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 6
  • Pomógł? 0
Odp: Błędny aneks do umowy
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 31, 2012, 13:57:10 pm »
Problem rozwiązany w wersji 2012.00.0.9

Offline Homar7

  • Sponsorzy Forum
  • Początkujący
  • *****
  • Wiadomości: 49
  • Pomógł? 3
Odp: Błędny aneks do umowy
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 07, 2012, 12:21:17 pm »
Problem rozwiązany w wersji 2012.00.0.9

Pojawił się nowy problem. Po wczytaniu aneksu (POZ) w zleceniach wywala, że usługa nie jest podpięta do umowy. Dotąd było dobrze.

Idzie to jakoś podpiąć z automatu ???

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 442
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]