Jeśli jest, tak jak piszesz, że jedna to licencja na KS-SOMED, a druka na KS-ADMED, to sprawa jest prosta. Z samej racji istnienia KS-ADMED jest on pewnie zainstalowany na osobnym komputerze i ma swoją właśną bazę danych na innym serwerze bazy danych niż KS-SOMED. W przeciwnym wypadku instalacja KS-ADMEDa mija się z celem (przechowywanie archiwum dokumentacji medycznej w tym samym miejscu co główna baza danych - to nieco głupie). Tak więc licencję KS-SOMED wgdywasz do katalogu, w którym jest KS-SOMED. Licencję na KS-ADMED wgrywasz na komputer do katalogu, w którym rezyduje KS-ADMED. I to wszystko!
Licencja KS-ADMEDa nie musi znajdować się w KS-SOMED - co więcej, nie powinna - w samej licencj KS-SOMEDa jest zapewnie wznacznik, że dostępny jest moduł archiwizacji dokumentacji.
Licencja KS-SOMED nie musi znajdować się w KS-ADMED - co wiecej nie powinna - bo jemu to wszytko jedno, kto dane wysyła, on ma archiwizować i na to jest licencja.
Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości.