collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak pozycji z umowy do wybrania  (Przeczytany 9303 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline vers

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 74
  • Pomógł? 0
Brak pozycji z umowy do wybrania
« dnia: Maja 10, 2011, 20:39:55 pm »
Witajcie;

Spotkalem sie wlasnie z problemem w PPS. Gdy chce rozliczyc PRO, wybieram pacjenta, wypelniam MKS, ICD10 i ICD9, ale gdy dodaje produkt kontraktowy, po wybraniu umowy na PRO nie mam absolutnie nic do wyboru. Co moze byc przyczyna?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 10, 2011, 20:47:17 pm »
PRO to znaczy co?

Offline vers

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 74
  • Pomógł? 0
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 10, 2011, 20:50:18 pm »
Konkretnie chodzi o program profilaktyki chorob odtytoniowych, badanie ze spirometria

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 10, 2011, 21:03:19 pm »

Offline vers

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 74
  • Pomógł? 0
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 10, 2011, 21:16:31 pm »
Może o coś takiego chodzi?
http://forumpps.pl/index.php?topic=4137.msg23253#msg23253

niestety nie - wszystkie 3 opcje wyswieltaja puste pola

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 10, 2011, 21:17:32 pm »
Miejsce prawidłowo wybrane?

Offline vers

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 74
  • Pomógł? 0
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 10, 2011, 21:31:12 pm »
tak

Offline Piotr29

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 724
  • Pomógł? 40
  • Warmińsko - Mazurski OW
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 11, 2011, 08:12:18 am »
może pobierz jeszcze raz umowę ....
Pozdrawiam

Piotr

Offline LilkaD

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Pomógł? 0
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 17, 2011, 21:47:47 pm »
Witam,
dziś mnie przydarzyło się to samo (najnowsza wersja programu). W trakcie wprowadzania danych STM zanikły dane z umowy, tylko w oknie "Wybór zakontraktowanej usługi z pakietu" Nie działa też funkcja "Z szablonu". Nie pomaga wgranie umowy, ani aktualizacja programu.
Co jeszcze można zrobić?
Pozdrawiam.

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 18, 2011, 08:16:21 am »
Dodając usługę zaczynamy od pierwszej zakładki świadczenie - musi tu być wybrany rodzaj świadczenia: leczenie ambulatoryjne, Płatnik - oddział NFZ z którym mamy umowę oraz pacjent wraz z uprawnieniami.
W zkałdace świadczenia jednostkowe należy wybrać prawidłowe miejsce wykonywania usług - czyli to, które wykazaliśmy w ofercie. Może być ich kilka (z poprzednich lat) i podobnie się mogą nazywać jednak dla komputera nie są to te same miejsca - jeśli jest kilka to należy sprawdzić z każdym z nich.
Należy zwrócić jeszcze uwagę na daty - wszędzie musi być rok 2011, również w oknie gdzie wybieramy umowę i konkretny produkt.
No i w oknie "karta produktu kontraktowego" zaznaczona opcja "rozliczneie na podstawie daty końca pozycji rozliczeniowej"

Jeśli to się zgadza to powinna być możliwość dodania produktów.
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2011, 08:18:31 am wysłana przez mpi »

Offline LilkaD

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Pomógł? 0
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 18, 2011, 08:37:10 am »
Zajrzałam do programu KS-PPS, po otrzymaniu wiadomości, nic nie zmieniłam i... było widać umowę(!) przy dodawaniu pozycji. Niestety, przy kolejnym dodaniu pacjenta, umowy znowu nie było!

Czary mary!
Pozdrawiam.

Offline LilkaD

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Pomógł? 0
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 18, 2011, 09:21:24 am »
Już wiem, co pomaga w sytuacji zaniku umowy. Odświeżyłam pozycję: "Miejsce wykonyw.usług" w oknie "Świadczenia jednostkowe" i choć jest tylko jedna, użyłam "wszystkie pozycje". Teraz praca idzie "jak z płatka"!

Pozdrawiam!
Pozdrawiam.

Offline vers

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 74
  • Pomógł? 0
Odp: Brak pozycji z umowy do wybrania
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 21, 2011, 14:43:52 pm »
Pomoglo pobranie jeszcze raz umowy. Dzieki Piotrze:)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 580
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]