Witam
musze wystawic rachunek za ratownictwo za kwiecień, wchodze wkontrakty, rachunki refundacyjne (tutaj mam te stare za styczen luty marzec) wybieram dodaj -> rum do umowy, wpisuje nr umowy wybieram kwiecień data wyst 30.04.2011, wpisuje nr rachunku (od ksiegowej) termin platnosci "brak" i... co dalej? uzupelnij? jak klikne ok to pojawi sie wystawiony rachunek na kwote refundacji 0zl.. czy teraz trzeba to sprawdzic wyeksportowac i wyslac na szoi?
ok znalazlem podpowiedz
Rachunek wystawiony ręcznie
Rachunek jest tworzony dla świadczeń rozliczanych ryczałtem min dla zakresu: RTM i SZP ?oddziały ratunkowe i izby przyjęć.
W module rozliczenia -> kontrakty -> rachunki refundacyjne -> dodaj F2 -> wybieramy typ rachunku (*) - do umowy -> otwiera nam się okno, gdzie uzupełniamy następujące dane:
- Wybieramy rodzaj umowy
- Wybieramy miesiąc za który ma być wystawiona faktura
- Datę wystawienia
- Numer rachunku
Następnie wprowadzamy wartości w kolumnie ilość, klikając dwa razy kursorem myszy dla odpowiedniej pozycji usługi. Następnie potwierdzamy klawiszem Enter OK. W celu utworzenia rachunku klikamy przycisk OK. Kolejny krok to sprawdzenie rachunku wybieramy klawisz sprawdź CF9, jeśli wszystko jest w porządku zatwierdzamy przyciskiem OK.
jak klikam 2 razy to nic sie nie dzieje..?