Mój problem polega na tym, że 204 zaimportowane usługi z dwóch różnych raportów statystycznych za miesiąc listopad wygenerowanych z dwóch różnych kopii bezpieczeńswa (mój wielki błąd!!!) prawdopodobnie wzajemnie się blokują. Postaram się to wyjaśnić: w pierwszym rap.stat. (xxxxxxxx_164.SWX), który widnieje w systemie jest 5 niezaimportowanych usług z błędem w postaci braku kodu trybu przyjęcia i 204 zaimportowane uslugi z błędami: kod="3000156" opis="NIE PODANO KODU PROCEDURY ICD9" i kod="51301001" opis="BRAK KODU PROCEDURY ICD9". Zamiast poprawić te błędy i wysłać ponownie rap.stat. z tej samej kopii, wgrałem kopię bezpieczeństwa z zamkniętym miesiącem październik, poprawiłem szablon .xls z błędami dotyczącymi procedur IDC9 (bo o nie głównie chodziło) zaimportowałem do tej kopii i wysłałem nowo utworzony raport statystyczny (xxxxxxxxx_165.SWX nr zmieniłem ręcznie). W raporcie tym widnieje 5 niezaimportowych usług z błędem w postaci braku kodu trybu przyjęcia i 204 zaimportowane usługi tym razem z błędem w postaci kod="51616004" opis="NIEPRAWIDŁOWE SUMOWANIE ŚWIADCZEŃ W RAMACH ZAKRESU ŚWIADCZEŃ AMBULATORYJNYCH W RAMACH ŚWIADCZENIODAWCY". I tu jest właśnie problem. Prawdopodobnie poprawione świadczenia z drugiego rap.stat. (xxxxxxxx_165.SWX) blokowane są przez świadczenia z pierwszego rap.stat. (xxxxxxxx_164.SWX).
Czy mogę usunąć te 2 ostatnie raporty statystyczne (są to te same raporty, te same zestawy świadczeń wygenrowane z dwóch różnych kopii bezpieczeństwa) za pomocą plików .swx dostępnych w SZOI w zakładce Administrator_Serwis_Lista przesłanych komunikatów SWX, wgrać czystą kopię bezpieczeństwa z zamkniętych październikiem i od nowa przeprowadzić procedurę tworzenia raportu statystycznego?