collapse

Reklama


Autor Wątek: Kontrola deklaracji POZ  (Przeczytany 5249 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ralf

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Pomógł? 0
Kontrola deklaracji POZ
« dnia: Listopada 07, 2010, 19:27:46 pm »
Chciałbym zapytać: na jakiej zasadzie działa kontrola deklaracji POZ i w jaki sposób ją przeprowadzać? Nie wiem także, w którym momencie ją przeprowadzać? Zastanawiam się jeszcze nad jednym: czy muszę mieć założone jakieś filtry podczas przeprowadzania kontroli deklaracji POZ? Proszę o pomoc i wyrozumiałość, gdyż jestem początkującym użytkownikiem tego systemu (chodzi o program KS-PPS). Z góry dziękuję za każdą nawet najmniejszą pomoc.  
« Ostatnia zmiana: Listopada 07, 2010, 19:53:20 pm wysłana przez ralf »

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3180
  • Pomógł? 101
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Kontrola deklaracji POZ
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 07, 2010, 22:04:09 pm »
Wydaje mi się że teraz ta funkcja nie jest już potrzebna, bo z tego co mi wiadomo służyła ona do sprawdzania czy deklaracje są przypisane do odpowiednich zakresów wiekowych w umowie, co teraz jest robione przez NFZ (w umowach elektronicznych nie ma informacji o przedziałach wiekowych - można je ewentualnie samemu dodać).
Prosiłbym jednak aby ktoś potwierdził to co napisałem.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline ralf

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Pomógł? 0
Odp: Kontrola deklaracji POZ
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 07, 2010, 22:15:49 pm »
Rozumiem. Ale z tego co się zdążyłem zorientować to istnieje taka możliwość, aby jeszcze sprawdzić poprawność deklaracji poprzez kontrolę. W wersji programu 2010.05.0.1 jest to możliwe, czy też nie?

Offline skopczyp

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 645
  • Pomógł? 37
  • SZOI
Odp: Kontrola deklaracji POZ
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 07, 2010, 22:16:48 pm »