Nie wiem na jakim błędzie się teraz zatrzymał, bo nie napisali państwo.
ale:
1. "brak całkowitego skorygowania pozycji w starej umowie" - muszą państwo poprawić wszystkie błędy w umowie (sprawdzić na SZOI produkty z problemami i poprawić wszytkie z błędami).
2. "przekroczenie wartości ugody" - do ugody zostało przepięte zbyt dużo i rozliczeniówką zostało wysłane więcej niż limit (kiedyś NFZ tefgo nie odrzucał ...)
3. "brak w bazie danych pozycji o podanym id instalacji, id - pozycji" - NFZ nie potwierdził tej pozycji wysłanej raportem statystycznym. (może podniesiona jest wersja - poprawiony został produkt).
Jeżeli państwo sobie z tym nie poradzą mogą państwo przesłać bazę do naprawy, ale będzie to usługa płatna.
To jest odpowiedź firmy, która winna dbać o klienta(przynajmniej o tym zapewniała klika lat temu). Składa ofertę - bez podania ceny(pewnie standardowe 2 x pińcset). Dla punktu 3 nie daje żadnej odpowiedzi.