Komunikat dla ?šwiadczeniodawc??w realizujÄ?cych umowy wieloletnie w rodzaju: zaopatrzenie w wyroby medyczne bÄ?dÄ?ce przedmiotami ortopedycznymi i ??rodkami pomocniczymi
Uprzejmie informujemy, ??e ?šwiadczeniodawcy realizujÄ?cy umowy wieloletnie obejmujÄ?ce 2010 rok w rodzaju: zaopatrzenie w wyroby medyczne bÄ?dÄ?ce przedmiotami ortopedycznymi i ??rodkami pomocniczymi nie sk??adajÄ? oferty o zawarcie umowy na 2010 rok lecz
wy??Ä?cznie dokumentacjÄ? aktualizujÄ?cÄ?.DokumentacjÄ? aktualizacyjnÄ? do um??w wieloletnich mogÄ? sk??adaÄ? podmioty bÄ?dÄ?ce ??wiadczeniodawcami w rozumieniu obowiÄ?zujÄ?cych przepis??w oraz spe??niajÄ?ce wymagania okre??lone w: ZarzÄ?dzeniu Nr 58/2009/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 pa??dziernika 2009 r. w sprawie okre??lenia warunk??w zawierania i realizacji um??w w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne bÄ?dÄ?ce przedmiotami ortopedycznymi oraz ??rodkami pomocniczymi.
W celu wygenerowania oferty aktualizacyjnej niezbÄ?dny jest dostÄ?p do Systemu ZarzÄ?dzenia Obiegiem Informacji (SZOI), w kt??rym Oferent zobligowany jest do uzupe??nienia informacji o potencjale wykonawczym (jednostki organizacyjne, kom??rki, organizacyjne, miejsce wykonywania ??wiadcze??, produkty, zestawy handlowe, personel medyczny). Informacje te nale??y zaimportowaÄ? do programu ofertowego w dw??ch plikach:
• pliku profilu ?šwiadczeniodawcy (sps),
• pliku zestaw??w produkt??w handlowych (ofz).
Proces tworzenia dokumentacji aktualizacyjnej w programie ofertowym przebiega wed??ug nastÄ?pujÄ?cych etap??w:
• Import do NFZ-KO pliku profilu ?šwiadczeniodawcy "sps" wygenerowanego i pobranego z SZOI (po uprzedniej aktualizacji danych dotyczÄ?cych potencja??u wykonawczego).
• Import do NFZ-KO pliku zapytania ofertowego "zpo" pobranego z przeglÄ?darki postÄ?powa??,
• Import do NFZ-KO pliku zestaw??w produkt??w handlowych "ofz" pobranego w SZOI,
• Przygotowanie oferty zawarcia umowy w programie ofertowym obejmujÄ?ce nastÄ?pujÄ?ce czynno??ci:
• wprowadzenie nag????wka oferty,
• wprowadzenie pozycji specyfikacji oferty,
• sprawdzenie oraz zatwierdzenie oferty,
•
wydruk oferty aktualizacyjnej obejmujÄ?cy jedynie pierwsze strony poszczeg??lnych czÄ???ci dokumentu z danego zakresu i na ka??de wskazane w ofercie miejsce udzielania ??wiadcze??, • generacja pliku ofe (plik nale??y dostarczyÄ? do kom??rki merytorycznej ZOW NFZ w postaci cyfrowej na dysku optycznym lub magnetycznym).
W celu wykazania umowy o Podwykonawstwo w przygotowanej ofercie aktualizacyjnej, importowany plik profilu ?šwiadczeniodawcy (sps), powinien zawieraÄ? informacje o pozycjach zatwierdzonych um??w z Podwykonawcami zawartych w SZOI. Podwykonawcy wprowadzajÄ? lub aktualizujÄ? samodzielnie za po??rednictwem w??asnego konta w SZOI umowÄ? o podwykonawstwo bÄ?d?? promesÄ? zawarcia takiej umowy, wskazujÄ?c w dokumencie ??wiadczeniodawcÄ?, kt??rego ta umowa dotyczy. W umowie/promesie zawarcia umowy, podwykonawcy wskazujÄ? w??asne miejsce udzielania ??wiadcze??.
W celu przekazania informacji o umowie podwykonawstwa w profilu ?šwiadczeniodawcy niezbÄ?dne bÄ?dzie wykonanie nastÄ?pujÄ?cych czynno??ci przez PodwykonawcÄ? za po??rednictwem w??asnego konta w SZOI:
• dodanie umowy o podwykonawstwo,
• okre??lenie przez Podwykonawc??w pe??nego zakresu potencja??u wykonawczego - personelu oraz sprzÄ?tu medycznego w miejscu udostÄ?pnionym do podwykonawstwa,
• zatwierdzenie umowy o podwykonawstwo.
Dokumentacja aktualizacyjna powinna byÄ? z??o??ona w wersji elektronicznej i pisemnej.
Opis dyskietki albo p??yty CD powinien zawieraÄ? informacje:
• wyraz dokumentacja aktualizujÄ?ca,
• nazwa i adres ?šwiadczeniodawcy,
• przedmiot postÄ?powania.
Strony wydrukowanego formularza dokumentacji powinny byÄ? oznaczone numerem kolejnym oraz podpisami os??b uprawnionych do reprezentowania ?šwiadczeniodawcy. Dokumenty wraz z za??Ä?cznikami nr 7 i nr 10 do ZarzÄ?dzenia Nr 58/2009/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 29 pa??dziernika 2009 r. w sprawie okre??lenia warunk??w zawierania i realizacji um??w w rodzaju zaopatrzenie w wyroby medyczne bÄ?dÄ?ce przedmiotami ortopedycznymi oraz ??rodkami pomocniczymi.
Wy??ej wymienione dokumenty nale??y umie??ciÄ? w jednej kopercie i oznaczyÄ? wydrukiem z programu NFZ-KO "Oznaczenie dokumentacji akt."
Termin sk??adania dokumentacji up??ywa w dniu 07.12. 2009 roku. DokumentacjÄ? nale??y sk??adaÄ? od poniedzia??ku do piÄ?tku w godz. 8.00 - 16.00 osobi??cie lub pocztÄ? na adres: Zachodniopomorski OW NFZ ul. Arko??ska 45, 71-470 Szczecin pok. 17