collapse

Reklama


Autor Wątek: Problem z aktualizacją PPS  (Przeczytany 1121 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zworek

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Pomógł? 3
Problem z aktualizacją PPS
« dnia: Sierpnia 15, 2024, 12:52:17 pm »
Próbowałem wykonać aktualizację z wersji 2024.01.3.3 do 2024.02.01 . Nie idzie zainstalować, gdyż wyskakuje komunikat błędne hasło SYSDBA.
Podaję hasło takie jak po zmianie jakiś czas temu (takie same jak do wykonywania kopii bezpieczeństwa).
Jest to pierwsza próba aktualizacji po zmianie hasła jakiś czas temu. Coś powinienem zrobić wcześniej, przed aktualizacją?

Offline carl

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Pomógł? 0
Odp: Problem z aktualizacją PPS
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 15, 2024, 15:06:07 pm »
Dzień dobry, mi hasła przyjmuje do sysdba oraz do pps ale mam inny problem bo pod koniec aktualizacji zawiesza mi się baza i nie aktualizuje do końca bazy oraz baza się wysypuje. Możliwe że jest coś ze ścieżka do bazy danych w kspps.ini i dlatego może nie przyjmować hasła
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2024, 08:29:41 am wysłana przez carl »

Offline Tedik

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Pomógł? 0
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem z aktualizacją PPS
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 16, 2024, 15:54:46 pm »
Witam,
Mam podobny problem, po wczorajszej aktualizacji do wersji 2024.02.01 ks-pps pyta pyta o hasło dla użytkownika PPS przy logowaniu. Niestety nie przyjmuje. Hasła dla SYSDBA I PPS zmieniałem z 1,5 miesiąca temu i było wszystko ok do wczoraj. Pani z Kamsoft podpowiedziała takie rzeczy (chyba z szablonu wkleiła), że nie ma się do nijak do niczego. Nie jestem szpecem od baz danych, Pani zaproponowała reset hasła do bazy. Czekam teraz aż się połączą i pomogą mi to zrobić.
Widzę, że nie tylko ja mam taki kłopot dzisiaj a przychodnia pracuje na papierach.
A fakt podczas aktualizacji też się zawieszało pod koniec przy Aktualizacji tabel.

Ponadto aktualizacja BLOZa jeśli ktoś korzysta trwa ponad pół dnia albo i dłużej :)
 
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2024, 15:56:42 pm wysłana przez Tedik »
Tadeusz z Sochaczewa

Offline zworek

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 88
  • Pomógł? 3
Odp: Problem z aktualizacją PPS
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 16, 2024, 17:44:36 pm »
Wygląda na to, że aktualizacja jest spierdzielona. Niech da znać ktoś, komu przeszła ta aktualizacja

Offline Tedik

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Pomógł? 0
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem z aktualizacją PPS
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 16, 2024, 19:21:56 pm »
Powiem szczerze, że obsługuję/pomagam w dwóch przychodniach (Sochaczew, mazowieckie). W jednej poszlo bez problemu w drugiej lipa.
Zapytam po fachowcem w bazach danych a już Firebird nie jestem, zna może ktoś jak zresetować hasło do bazy Firebird 2.5 bo oczywiście udostępniłem Kamsoftowi połączenie TeamViewer o jaki prosili ale oczywiście nic nie zrobili.
Tadeusz z Sochaczewa

Offline carl

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Pomógł? 0
Odp: Problem z aktualizacją PPS
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 17, 2024, 07:21:22 am »
Niestety hasła do Firebirda się nie zresetuje tak łatwo, gdzieś jest wątek, że kamsoft może się za to zabrać ale wtedy będzie długo i drogo...

Offline Tedik

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Pomógł? 0
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem z aktualizacją PPS
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 17, 2024, 14:15:30 pm »
Rozumiem. Na zgłoszeniu było 321 zł + VAT za każdą rozpoczętą godzinę. No i ingerencja q bazę nie należy chyba do opieki serwisowej. Z tym, że błąd nie leży po mojej stronie tylko po błędnej aktualizacji, bo wystąpiła nie tylko u mnie więc będę się z nimi droczył. Sprawdzę jeszcze może znajdę gdzieś jakiś sposób na reset tego hasła.
A podepnę jeszcze taką ciekawostkę. Wczoraj zainstalowałem KS-PPS na innym kompie gdzie jeszcze go nie miałem. Pobrałem najświeższą instalkę  z ftp kamsfotu. Zainstalował się. podczas instalacji wpisałem hasła do sysdba i pps. Piersze uruchomienie i zonk jak w załączeniu.
 
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2024, 14:18:24 pm wysłana przez Tedik »
Tadeusz z Sochaczewa

Offline Tedik

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Pomógł? 0
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem z aktualizacją PPS
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 18, 2024, 10:19:39 am »
Co poczyniłem, może komuś też się przyda:
Odinstalowałem Firebirda, usunąłem całego KS-PPSa.
Ponowna instalacja ks-pps z tymi samymi hasłami do SYSDBA I PPS jakie zastosowałem we wcześniejszej wersji instalacji, wczytałem kopię bazy. Działa, przy uruchamianiu już nie pyta o hasło do użytkownika PPS.

A Pani z Kamsoftu w zgłoszeniu napisałem tam kilka życzeń przy niedzieli.  ;)

Pozdrawiam
Tadeusz z Sochaczewa

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 588
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]