collapse

Reklama


Autor Wątek: Wirtualna Rejestratorka - bot głosowy dla rejestracji  (Przeczytany 17099 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Janusz Wojciechowski

  • Talkie.ai
  • Kompletny nowicjusz
  • *****
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł? 0
Wirtualna Rejestratorka - bot głosowy dla rejestracji
« dnia: Lipca 25, 2024, 14:38:47 pm »
Czym jest Wirtualna Rejestratorka?

To wdrożony w szpitalach i przychodniach w całej Polsce system automatyzacji głosowej, który:
- Obsługuje 100% połączeń telefonicznych od pacjentów,
- Redukuje kolejki na infolinii,
- Po każdej rozmowie na bieżąco aktualizuje kalendarz wizyt lekarskich.
Wirtualna Rejestratorka potrafi m.in. samodzielnie potwierdzać z pacjentami daty i godziny zaplanowanych świadczeń, co zmniejsza liczbę nieodwołanych wizyt, czyli tzw. "no-show". Dzięki temu na czas odzyskujemy cenne terminy, które można zaoferować innym pacjentom.

Jak Wirtualna Rejestratorka ułatwia obsługę pacjenta?

Bot głosowy wspiera rejestrację, przejmując powtarzalne zapytania od pacjentów i automatyzując procesy takie jak:

- Potwierdzanie wizyt
- Umawianie wizyt NFZ i prywatnych
- Odwoływanie wizyt
- Zamawianie recept
- Kampanie profilaktyczne
- Ankiety satysfakcji
- Informowanie o odwołaniu wizyty przez placówkę
- Podstawowy wywiad medyczny

Czy Wirtualna Rejestratorka jest zintegrowana z systemami HIS?

Tak. Na ten moment bot głosowy jest zintegrowany z systemami CGM, Comarch, Gabos, Kamsoft OSOZ, Cloudimed oraz QBS. W niedługim czasie będzie dostępna integracja Wirtualnej Rejestratorki z systemami Nexus Polska, MyDr oraz EuroSoft.

Czy system współpracuje z centralami VoIP i z aplikacjami klientowskim?

Wirtualna Rejestratorka wymaga central VoIP. Współpracujemy z centralami od wielu różnych  producentów, między innymi: Panasonic, Slican, Platan, Grandstream, Adescom, FreeSWITCH, FreePBX, czy Asterisk.

Według jakich etapów przebiega Integracja z Wirtualną Rejestratorką?

Konfiguracja VPN site-to-site
Talkie.ai posiada dedykowaną osobę o profilu DevOps, która koordynuje cały proces z osobą odpowiedzialną po stronie klienta

Konfiguracja SIP Trunk
Talkie.ai pracuje bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za utrzymanie centrali telefonicznej

Konfiguracja integracji API
Talkie.ai dostosowuje swój adapter do istniejącego/najprostszego w stworzeniu API pozwalającego na wymianę danych między botem, a systemem białym.

W jaki sposób firma Talkie dba o bezpieczeństwo danych pacjentów?

Kluczowe aspekty związanych z bezpiecznym wdrożeniem bota głosowego w placówkach medycznych to:

- Dostęp do platformy po zalogowaniu
- Dwuetapowa autoryzacja
- Szyfrowanie danych
- Regularne backupy wszystkich danych
- Zgodność z regulacjami o ochronie danych osobowych (RODO, HIPAA)
- Regularne audyty bezpieczeństwa
- Izolacja i anonimizacja danych
- Certyfikat SOC2

Więcej informacji na temat Wirtualnej Rejestratorki znajdą Państwo tutaj.

Zapraszamy do zadawania pytań!

Offline kk2324

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: Wirtualna Rejestratorka - bot głosowy dla rejestracji
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 25, 2024, 18:51:24 pm »
cena?

Offline Janusz Wojciechowski

  • Talkie.ai
  • Kompletny nowicjusz
  • *****
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł? 0
Odp: Wirtualna Rejestratorka - bot głosowy dla rejestracji
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 26, 2024, 10:10:53 am »
cena?

Cena Wirtualnej Rejestratorki jest uzależniona od kilku czynników, np ilości połączeń telefonicznych, czy skali działania placówki. Pozostałe informacje:

- Koszt jest uzależniony od czasu trwania umowy (12, 24, 36 miesięcy).
- Im dłuższy czas trwania umowy, tym opłata wdrożeniowa jest niższa, może nawet być zredukowana do 0zł.
- Stała miesięczna cena opłaty platformowej przez cały okres trwania umowy

Oprócz tego w cenie:
- Obsługa pacjentów przez Wirtualną Rejestratorkę przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
- Szkolenie i dostęp do platformy dla dowolnej liczby użytkowników
- Bieżące wsparcie zespołu Talkie.ai zgodnie z SLA

W sprawie konkretnej wyceny prosimy o maila na adres kontakt@talkie.ai

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Wirtualna Rejestratorka - bot głosowy dla rejestracji
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 26, 2024, 10:15:16 am »
1. Jakie jest SLA?
2. Czy jest techniczna możliwość skorzystania z Waszego rozwiązania jeżeli nie korzystamy z VoIP? Mamy WCO (wirtualna centralka orange) i telefony komórkowe, na które są przekierowywani pacjenci w zależności od tematu rozmowy.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Janusz Wojciechowski

  • Talkie.ai
  • Kompletny nowicjusz
  • *****
  • Wiadomości: 3
  • Pomógł? 0
Odp: Wirtualna Rejestratorka - bot głosowy dla rejestracji
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 26, 2024, 11:04:36 am »
1. Jakie jest SLA?
2. Czy jest techniczna możliwość skorzystania z Waszego rozwiązania jeżeli nie korzystamy z VoIP? Mamy WCO (wirtualna centralka orange) i telefony komórkowe, na które są przekierowywani pacjenci w zależności od tematu rozmowy.

1. SLA
Jeśli chodzi o Service Level Agreement, nasze SLA spełnia najwyższe standardy branży - 99% dostępności platformy i regularna opieka nad każdym wdrożonym botem. Po więcej szczegółów na temat SLA zapraszam do kontaktu z naszym ekspertem do spraw wdrożeń - pawel.janecki@talkie.ai

2. VOIP
Tak, mamy rozwiązania umożliwiające skorzystanie z Wirtualnej Rejestratorki również placówkom, które nie korzystają z VOiP. Mamy ponad 60 wdrożeń, wśród których są również placówki niekorzystające z VOiP, a z Wirtualnej Centrali np: od Orange czy Play, czy też operujących na zwykłych telefonach analogowych.

Potrzeby każdej placówki są indywidualne, dlatego, żeby bardziej szczegółowo odpowiedzieć na pytania potrzebujemy więcej informacji o konkretnym kontekście placówki. Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się jak konkretnie Wirtualna Rejestratorka może zostać wdrożona w Państwa placówce, organizujemy zazwyczaj krótkie, pół godzinne spotkania online, na których Państwo dowiedzą się tego dokładnie. Takie spotkanie można umówić tutaj.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 454
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 11
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9407 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3150 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]