Czym jest Wirtualna Rejestratorka?To wdrożony w szpitalach i przychodniach w całej Polsce system automatyzacji głosowej, który:
- Obsługuje 100% połączeń telefonicznych od pacjentów,
- Redukuje kolejki na infolinii,
- Po każdej rozmowie na bieżąco aktualizuje kalendarz wizyt lekarskich.
Wirtualna Rejestratorka potrafi m.in. samodzielnie potwierdzać z pacjentami daty i godziny zaplanowanych świadczeń, co zmniejsza liczbę nieodwołanych wizyt, czyli tzw. "no-show". Dzięki temu na czas odzyskujemy cenne terminy, które można zaoferować innym pacjentom.
Jak Wirtualna Rejestratorka ułatwia obsługę pacjenta? Bot głosowy wspiera rejestrację, przejmując powtarzalne zapytania od pacjentów i automatyzując procesy takie jak:
- Potwierdzanie wizyt
- Umawianie wizyt NFZ i prywatnych
- Odwoływanie wizyt
- Zamawianie recept
- Kampanie profilaktyczne
- Ankiety satysfakcji
- Informowanie o odwołaniu wizyty przez placówkę
- Podstawowy wywiad medyczny
Czy Wirtualna Rejestratorka jest zintegrowana z systemami HIS?Tak. Na ten moment bot głosowy jest zintegrowany z systemami CGM, Comarch, Gabos, Kamsoft OSOZ, Cloudimed oraz QBS. W niedługim czasie będzie dostępna integracja Wirtualnej Rejestratorki z systemami Nexus Polska, MyDr oraz EuroSoft.
Czy system współpracuje z centralami VoIP i z aplikacjami klientowskim?Wirtualna Rejestratorka wymaga central VoIP. Współpracujemy z centralami od wielu różnych producentów, między innymi: Panasonic, Slican, Platan, Grandstream, Adescom, FreeSWITCH, FreePBX, czy Asterisk.
Według jakich etapów przebiega Integracja z Wirtualną Rejestratorką?Konfiguracja VPN site-to-site
Talkie.ai posiada dedykowaną osobę o profilu DevOps, która koordynuje cały proces z osobą odpowiedzialną po stronie klienta
Konfiguracja SIP Trunk
Talkie.ai pracuje bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za utrzymanie centrali telefonicznej
Konfiguracja integracji API
Talkie.ai dostosowuje swój adapter do istniejącego/najprostszego w stworzeniu API pozwalającego na wymianę danych między botem, a systemem białym.
W jaki sposób firma Talkie dba o bezpieczeństwo danych pacjentów?Kluczowe aspekty związanych z bezpiecznym wdrożeniem bota głosowego w placówkach medycznych to:
- Dostęp do platformy po zalogowaniu
- Dwuetapowa autoryzacja
- Szyfrowanie danych
- Regularne backupy wszystkich danych
- Zgodność z regulacjami o ochronie danych osobowych (RODO, HIPAA)
- Regularne audyty bezpieczeństwa
- Izolacja i anonimizacja danych
- Certyfikat SOC2
Więcej informacji na temat Wirtualnej Rejestratorki znajdą Państwo
tutaj.
Zapraszamy do zadawania pytań!